Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سعید محمد جمعه در نشست با نخبگان، سران عشایر و ایثارگران منطقه آزاد اروند با بیان اینکه باید بدنبال راهی برای رفاه و آسایش مردم این منطقه باشیم تا دین خود را به آنها ادا کنیم افزود: به دنبال خریدار مناسب برای فروش ساختمان مجلل کنونی سازمان منطقه آزاد اروند هستیم تا هزینه آن صرف زیرساخت ها در این منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به صورت ویژه از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق آزاد استقبال می‌کنیم، اما متاسفانه در پاره‌ای از موارد شاهد تاراج منابع کشور به نام سرمایه گذاری هستیم.

محمد اظهار داشت: اینکه خارجی ها به نام سرمایه گذاری منابع و معادن کشور را به نفع  خود در اختیار بگیرند و تکنولوژی و سود مناسب نصیب مردم کشور نشود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: در آینده نظارت بیشتری در خصوص سرمایه گذاری در مناطق آزاد انجام می‌شود تا کشور نیز از وجود سرمایه گذاران سود برسد.
وی بیان کرد: رویکردهای فرهنگی در مناطق آزاد کشور از اولویت‌های کاری شورای‌عالی مناطق آزاد است و نباید دغدغه‌های اقتصادی سبب کم کاری در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی ساکنان مناطق آزاد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران مدیون رشادت ها و استقامت مردم عزیز و سربلند خوزستان است اظهار داشت: مردم این استان در دفاع مقدس جان و جوان دادند تا دشمن وجبی از خاک کشور را تصرف نکند، هشت سال آوارگی و سختی نتیجه جنگ برای مردم این استان بود.

مشاور رییس جمهوری گفت: پس از جنگ نیز مردم خوزستان بخصوص آبادان و خرمشهر سختی های دوران سازندگی را متحمل شدند اما بدلیل بی تدبیری کوچه های این ۲ شهر همچنان همانند دوران جنگ است.
منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان منطقه ویژه اقتصادی آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان منطقه ویژه اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند خوزستان منطقه ویژه اقتصادی آبادان منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند