Web Analytics Made Easy - Statcounter

الحشد الشعبی از دستگیری شش تروریست خطرناک داعشی در استان نینوی در شمال غرب عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان الحشد الشعبی امروز (جمعه) یک عملیات موفق امنیتی برای دستگیری شش تروریست «خطرناک» داعشی در شهر موصل در استان نینوی انجام داد.

به نوشته وبگاه دجله نیوز، نهاد رسانه‌ای الاعلام الامنی (وابسته به وزارت دفاع عراق) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های اطلاعاتی الحشد الشعبی پس از انجام عملیات شناسایی توانستند اطلاعاتی از یک هسته تروریستی در شهر موصل به دست آورند و سپس شاخه عملیاتی الحشد پس از دریافت مجوز قضایی در استان نینوی وارد عمل شد و تروریست‌ها را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه الاعلام الامنی آمده است که تروریست‌های دستگیر شده شش تن و «خطرناک‌ترین هسته‌های داعش» در بخش غربی شهر موصل بودند. این تروریست‌ها همچنین در چندین عملیات تروریستی علیه شهروندان و نیرو‌های نظامی مشارکت داشته و در حال حاضر نیز به کار نقل و انتقال تروریست‌های داعش و توزیع اقلام مورد نیاز خانواده‌های داعشی را بر عهده داشتند. در مخفیگاه‌های این افراد سلاح‌های سبک، مدارک شناسایی جعلی و مبالغ پول کشف و ضبط شد.

با وجود اینکه خلافت ادعایی داعش در ژوئن ۲۰۱۷ با آزادسازی شهر موصل به پایان رسید، اما عناصر داعش در قالب هسته‌های خاموش همچنان به فعالیت خود در مناطق بیابانی، کوهستانی و صعب العبور ادامه می‌دهند و هر از گاهی به شهروندان و مواضع غیر نظامی حمله می‌کنند.

نیرو‌های نظامی و امنیتی نیز به صورت هفتگی عملیات‌های پاکسازی مناطق و دستگیری عناصر تروریستی را در دستور کار خود دارند. در این راستا «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، روز دوشنبه گذشته (۱۱ اکتبر) از دستگیری «سامی جاسم» سرپرست مالی داعش و معاون «ابوبکر البغدادی» و یکی از مهمترین سرکرده‌های داعش در یک عملیات برون‌مرزی خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش عراق مبارزه با داعش استان نینوا شهر موصل الحشد الشعبی الحشد الشعبی شهر موصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟