Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ساعتی قبل برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پراید در محور کاشمر به سه‌راهی شادمهر منجر به کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

این حادثه رانندگی که در کیلومتر ۳۰ جاده کاشمر به سه‌راهی شادمهر و در حوزه ابتدای استحفاظی شهرستان مه ولات اتفاق افتاد خودروی سواری پراید که به سمت کاشمر در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون از روبرو به‌شدت برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌طوری‌که راننده و سرنشین صندلی عقب پراید که پدر و پسر بودند به‌شدت مصدوم شدند و همسر راننده نیز در صندلی جلو نیز از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود و راننده کامیون نیز به دلیل شدت برخورد فرمان ماشین از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده بود توسط دو دستگاه آمبولانس اعزامی کاشمر و مه ولات و یک دستگاه خودروی سواری شخصی به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شدند.

این گزارش حاکی است تلاش کادر درمان برای نجات راننده ۳۴ ساله پراید بی‌نتیجه ماند و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، حال فرزند ۱۲ ساله راننده نیز وخیم گزارش‌ شده است.

گزارش خبرنگار فارس از صحنه تصادف حاکی است که حال راننده و سرنشینان سواری پراید وخیم است و این در حالی است که بنا به اظهارات شاهدان عینی در فاصله ٢کیلومتری این حادثه مدتی است یک پایگاه اورژانس جاده‌ای احداث‌شده است، ولی در آنجا نیرویی مستقر نیست.

باوجوداینکه حادثه در حوزه استحفاظی کاشمر نبوده است اما پلیس‌راه،  آتش نشانی و اورژانس کاشمر خودشان را قبل از سایر نیروها به صحنه رساندند و آتش‌نشانان کاشمری با استفاده از تجهیزات و امکانات نسبت به خارج کردن مصدومین از داخل خودرو اقدام کردند و مصدومین را تحویل نیروهای اورژانس کاشمر و مه ولات دادند، همچنین عوامل پلیس‌راه نیز به دلیل شلوغی جاده اقدامات ایمنی را به‌منظور جلوگیری از حوادث احتمالی انجام دادند.

گفتنی است؛ کارشناس تصادفات پلیس راه شادمهر پس از بررسی صحنه، علت وقوع این حادثه دلخراش رانندگی را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف مرگبار پراید با کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت