Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان عربستانی استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد.

او افزود: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین ۲ کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین ۲ ملت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین ۲ کشور برقرار شود.  

گل محمدی خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هواداران پیام آور شادی باشد. هر ۲ تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار باکیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: خیلی خوب بود در فینال به مصاف هم می‌رفتیم، اما به خاطر قرعه در این مرحله با هم بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. کاری که باید برای دیدار فردا انجام دهیم، این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلات، در روز‌های سخت نشان داده ایم بازیکنان بزرگی داریم و در این مواقع تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم.

گل‌محمدی اضافه کرد: امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی خواهد بود. برای کسب نتیجه خوب باید تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع امیدوارم از طرف هر ۲ تیم دیدار خوب و لذت بخشی شاهد باشیم.

او تصریح کرد: مشکلاتی درباره بازی نکردن داریم، زیرا لیگ ما هنوز شروع نشده است و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای دیدار قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم، اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. برای این مسابقه ۳ دیدار دوستانه انجام دادیم. البته با توجه به اینکه فیفادی بود چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و بدون حضور ملی‌پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از این بابت AFC می‌توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی و دیدار‌های تدارکاتی بهتری وارد مسابقات شوند، اما فشردگی رقابت‌ها قطعا روی کیفیت تیم ما و آن‌ها تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. چیزی که در دیدار فردا مهم است، حفظ تمرکز است.

گل‌محمدی درباره بازگشت مصدومان الهلال گفت: این تیم پرمهره است و هر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین خوبی برای آن وجود دارد. اطمینان الهلالی ها دارم فردا کامل خواهند بود. البته ممکن است ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. اطلاعات دقیقی ندارم، اما می‌دانم جایگزین‌ها و بازیکنان خارجی خوبی دارند و فردا با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم.

او در پایان گفت: اگر بخواهیم به این فکر کنیم که چند بازیکن مصدوم بازگشتند و اکنون چند بازیکن مصدوم هستند، دچار مشکل می‌شویم. به این موضوع فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود. به این موضوع هم فکر می‌کنم که الهلال یک مربی باهوش به نام ژاردیم دارد که مربی بزرگی است. او می‌تواند از وضعیت ایجاد شده بهترین استفاده را کند. قطعا تجربه ژاردیم کمک می‌کند الهلال به بهترین شرایط خود برسد.

بیشتر بخوانید

فینال زود هنگام پرسپولیس و الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم فوتبال الهلال عربستان داشته باشیم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است
  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است