Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، الخدران در گفت و گو با رسانه های عراقی تصریح کرده است «نوار مرزی اداری بین دو استان دیالی و صلاح الدین همچنان تهدید امنیتی شدیدی در سایه حضور فعال و آشکار هسته های تروریستی داعش در روستاها و مناطق همجوار صلاح الدین و دیالی مانند المطیبیجة وجود دارد.

وی افزود: حمایت آمریکا در پشت پرده بازگشت هسته های داعش به این مناطق و واشنگتن خواهان آشوب سازی در بخش های مختلف عراق است زیرا به دستورکارهای بعد از خروج نیروهای آمریکایی از این کشور کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخدران ادامه داد: آمریکا ثبات در عراق را نمی خواهد و از هیچ ابزاری برای ایجاد بحران نمی گذرد.

پیش تر در اوایل مردادماه ۱۴۰۰ در جریان دفع حمله تروریست های داعش به مراکز ایست و بازرسی در «نفط خانه» (شمال شرق دیالی)، نزدیک مرزهای ایران و عراق به دست الحشد الشعبی، «قاسم الکریطی» یکی از فرماندهان الحشد الشعبی خبر داد، دوربین های حرارتی فیلم هایی ضبط کرده اند که نشان می دهد بالگردهای آمریکایی عناصر تروریستی داعش را در استان صلاح الدین و مرز دیالی پیاده کرده اند.

این در حالی است که بهانه آمریکا برای ادامه حضور در عراق مبارزه با داعش است.

الکریطی گفت: آمریکا هیچ جدیتی در مبارزه با داعش ندارد. آمریکا نه تنها با داعش مبارزه نمی کند بلکه از تروریست ها حمایت می کند؛ این واقعیت را دوربین های حرارتی در استان صلاح الدین ثبت کرده اند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق الحشد الشعبی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا عراق الحشد الشعبی ایران صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

یک منبع میدانی در سوریه گزارش کرد پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه شرقی استان دیرالزور سوریه با ۷ موشک هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این منبع امروز جمعه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت پایگاه آمریکا با هفت موشک هدف قرار گرفت که سه فروند داخل پایگاه در ضلع جنوب شرقی فرود آمد و باقی موشک‌ها نیز به اطراف پایگاه اصابت کردند و بر اثر ستون‌های دود مشاهده شد.

وی افزود پس از این حمله بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

هنوز گروهی مسئولیت حمله را برعهده نگرفته است.

گروه‌های مقاومت عراق هفته گذشته حملات خود به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را از سر گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله