Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:42:52 GMT

بحران در اردوی میلان؛ باز هم تست مثبت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۸۳۵

بحران در اردوی میلان؛ باز هم تست مثبت

باشگاه میلان اعلام کرد براهیم دیاز، ستاره جوان و اسپانیایی این تیم نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت و ویروس کرونا شرایط وخیمی را در اردوی میلان حاکم کرده است. در روزهای اخیر تست تئو هرناندز نیز پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فرانسه مثبت اعلام شده بود و حالا این اتفاق برای براهیم دیاز هم رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسونری فردا عصر و در هفته هشتم لیگ در سن سیرو مقابل ورونا به میدان می رود.  اما شرایط برای استفان پیولی هرگز مساعد نیست و او حتی برای چینش 11 بازیکن اصلی خود در این دیدار نیز کار راحتی ندارد.

 

 

در بیانیه روسونری آمده است: "باشگاه میلان اعلام می کند که تست کرونای امروز براهیم دیاز مثبت بوده است. حال بازیکن خوب است و براهیم دیاز در حال حاضر در خانه و در شرایط قرنطینه به سر می برد. البته نتیجه تست دیگر اعضای تیم منفی اعلام شده است."

 

براهیم دیاز این فصل یکی از ستاره های روسونری بوده و نقش مهمی در نتایج خوب این تیم به خصوص در لیگ ایتالیا داشته است. البته خبر خوب برای استفانو پیولی بهبود زلاتان و اولیویه ژیرو، دو ستاره باتجربه خط حمله میلان و احتمال قرار گرفتن آنها در ترکیب ثابت در مسابقه فردا شب است. جالب اینجاست استفانو پیولی امروز در نشست خبری اعلام کرد که براهیم دیاز صبح امروز کمی احساس بدی داشت و شرایط این بازیکن برای دیدار با ورونا نامشخص است.

آث میلان براهیم دیاز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان براهیم دیاز براهیم دیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی