Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین پیش از دیدار برابر الهلال را جمعه شب در ورزشگاه محل مسابقه در ریاض برگزار کرد.

به گزارش برنا؛ سرخپوشان ایران برای بازی فردا مقابل الهلال عربستان از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا، امشب از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت محلی در زمین اصلی محل برگزاری بازی در ورزشگاه فیصل بن فهد به تمرین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از عزیمت بازیکنان به ورزشگاه، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. سپس آقاوسط در قالب سه گروه در برنامه بود که طی آن، یحیی گل‌محمدی به همراه کریم باقری در گروه‌های مختلف پا به توپ شدند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند از سوی کادر فنی مد نظر بود که به مدت ۴۰ قیقه به طول انجامید. تمرین بعد از یک ساعت به پایان رسید. بازیکنان با روحیه و انگیزه بالا و شاد، تمام مراحل تمرین را انجام دادند و پر انرژی ظاهر شدند.

بازیکنان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند و پس از آن، به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند

به گزارش خبرگزاری مهر، در اولین روز از اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری انجام دادند تا از روز سه شنبه تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین «ادگار داویدز: بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهمترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت، بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.

او در پایان گفت: کاری کنید که نه تنها خانواده و پدر و مادر، بلکه مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفر هستید و باید شایستگی خود را ثابت کنید و برای شاد کردن مردم تلاش کنید. شاد کردن مردم یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به ویژه بازیکنان با تجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

کد خبر 6058375

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین ملی‌پوشان در پِک + عکس
  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲