Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره‌ سیصد و دهم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «مبارزه مداوم علیه جریان باطل» منتشر شد. ️

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، شماره سیصد و دهم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مبارزه مداوم علیه جریان باطل» منتشر شد.

از منظر رهبر انقلاب، حرکت ائمه معصومین (ع) دارای مسیر منسجم و هدف مشترک بوده؛ هویت والای یک «انسان ۲۵۰ ساله» را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ائمه معصومین (ع) همواره در حال مبارزه با جبهه کفر و باطل و در مسیر تحقق حکومت اسلامی بوده‌اند.

سخن هفته این شماره خط حزب‌الله، نگاهی به زندگی و سیره مبارزاتی ائمه معصومین (ع) و امتداد این رسالت در عصر غیبت امام عصر (عجل الله) داشته است.

بیست و سوم مهرماه، سالگرد آغاز جلسات پرسش و پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای با دانشجویان دانشگاه تهران است. جلسه‌ای که روزهای دوشنبه در مسجد دانشگاه برگزار می‌شد.

خط حزب‌الله به همین مناسبت نگاهی به اقدامات و فعالیت‌های تبیینی آیت‌الله خامنه‌ای در دوران‌های مختلف زندگی ایشان داشته است.

شماره این هفته خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم محمد استحکامی تقدیم می‌شود.

شماره‌ی این هفته خط حزب‌الله را اینجا بخوانید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت بارسلونا و رئال مادرید با پوشیدن لباسی خاص!

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید تنها تیم‌هایی بودند که بازیکنان‌شان در هفته بیست‌و‌نهم لالیگا با یک لباسی خاص به زمین بازی نرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌نهم لالیگا در حالی برگزار شد که همه تیم‌های این لیگ به استثنای دو تیم با یک تی‌شرت خاص برای مبارزه با نژادپرستی به زمین مسابقه رفتند.

سازمان لیگ اسپانیا به دلیل توهین‌های صورت گرفته اخیر به وینیسیوس جونیور بال برزیلی رئال مادرید در هفته‌های اخیر، تصمیم گرفت که برای مبارزه با نژادپرستی کار خاصی انجام دهد و به همین دلیل از اعضای تمام تیم‌ها خواسته بود با تی‌شرتی که روی آن شعاری برای مبارزه با این معضل درج شده بود به میدان بروند.

پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی

در این میان اما دو تیم حاضر نشدند چنین کاری انجام دهند که یکی از آنها رئال مادرید و دیگری بارسلونا بود. دلیل اینکه این دو تیم حاضر به پوشیدن این تی‌شرت خاص نشدند موارد مربوط به اسپانسرینگ و تبلیغ برای حامیان مالی دو باشگاه بود، البته بین این دو تیم وضعیت رئال مادرید فرق می‌کرد و این تیم با یک پیراهن مخصوص برای مبارزه با نژادپرستی به میدان نبرد با اوساسونا رفت.

گویا با تمام تلاش‌های لالیگا برای مبارزه با نژادپرستی، پیش از بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو، خارج از استادیوم گروهی از هواداران بار دیگر شعارهایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس سر دادند که لالیگا این موضوع را به مقامات اسپانیا گزارش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • دلیل مخالفت بارسلونا و رئال مادرید با پوشیدن لباسی خاص!
  • برافروخته شدن مجدد شعله‌های خشم فرانسوی‌ها علیه پلیس
  • برگزاری نمایشگاه اسلام‌هراسی در برلین
  • ماه خوب خدا | کرامت خدا دربارۀ مؤمنانی که افطاری می‌دهند
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر
  • آخرین مجله ساترا در سال ۱۴۰۲ منتشر شد