Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@10:02:12 GMT

تعيين تكليف قانون اعلام اموال مسئولین با كيست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۰۰

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف بیش از ۲ هزار پرونده کثیر الشاکی در عدلیه کرمان

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر دوشنبه در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های مخلصانه قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان در سال ۱۴۰۲، اظهارداشت: با اجرای یک طرح ویژه و فوق العاده از اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیر الشاکی با همت قضات و کارکنان اداری دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی از تشکیل دادگاه‌های صلح در سال آینده خبر داد و گفت: اگرچه زحمات زیادی از سوی همکاران قضائی و اداری صورت پذیرفته است و جای قدردانی دارد، اما نباید به وضع موجود راضی بود و هنوز تا رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه فاصله داریم و بایددر سال جدیدبا همت و تلاش مضاعف گام برداریم.

وی بر برنامه محور بودن و برنامه ریزی درکار اداری تاکیدکرد و گفت: قضات و کارکنان اداری شعب بایستی بصورت مستمر بایکدیگر جلسات مشترکی داشته باشند و نقات قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع نمایند و نباید دچار روزمرگی شویم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه تکریم مراجعان به دستگاه قضائی در اولویت کار عدلیه است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱ هزار ۹۸ جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضائی استان کرمان برگزار شد که در این دیدارها به درخواست‌های حقوقی و قضائی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌های گرامی رسیدگی شده است.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: ماه مبارک رمضان ماه تمرین اخلاص است روزه جلوه اخلاص است و روزه تمرین اخلاص است، بیایید از این فرصت ماه مبارک رمضان برای اخلاص استفاده کنیم برای معامله با خدا استفاده کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم خداوند به ما کمک کند بتوانیم هم به مردم کمک کنیم و هم بتوانیم استفاده کنیم از این فرصت‌های محدودمعنوی و قرآنی خدا به ما توفیق دهد پیامبر فرمود با نیت صادق از خدا بخواهید با نیت پاکیزه از خدا بخواهید خدا به شما توفیق روزه‌داری دهد.

کد خبر 6058165

دیگر خبرها

  •   بیش از 2 هزار پرونده مسن و کثیر الشاکی در عدلیه کرمان تعیین تکلیف شدند
  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • تعیین تکلیف بیش از ۲ هزار پرونده کثیر الشاکی در عدلیه کرمان
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تایید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس
  • تعیین تکلیف قریب ۳۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان
  • رکورد فروش ۶هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومان از اموال تملیکی هرمزگان
  • رکورد فروش در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومانی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان