Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@20:37:16 GMT

آخوندی مشاور رئیس رسانه ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۲۶

آخوندی مشاور رئیس رسانه ملی شد

رئیس رسانه ملی با صدور حکمی مجید آخوندی را به سمت مشاور سیاسی رئیس سازمان صداوسیما منصوب کرد. پیمان جبلی در این حکم «با تبریک توفیقات فراوان در چهار دهه تلاش مجدانه و مخلصانه در عرصه رسانه‌ای» به آخوندی و «ضمن قدردانی و تشکر از خدمات گسترده، مفید و مؤثر» وی، ابراز امیدواری کرده است «اعضای خانواده بزرگ رسانه ملی از تجربیات و سرمایه فکری و حرفه ای» معاون سابق سیاسی رسانه ملی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس رسانه ملی امروز در حکمی، علیرضا خدابخشی را به سمت معاون سیاسی رسانه ملی منصوب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آخوندی مشاور رئیس رسانه ملی شد اخوندی مل مشاور رئیس رسانه ملی آخوندی مشاور رئیس رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد