Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از تصادف‌ها ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقوع پیوست که یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور همدان_قروه ابتدای جاده دزج واژگون شد.

وی افزود: در این سانحه شهروند ۴۰ ساله به همراه پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

محمدی علت این حادثه را سرعت زیاد و نبستن کمربند ایمنی بیان کرد و افزود: در این سانحه مرد ۴۰ ساله به علت نداشتن کمربند ایمنی به هنگام واژگون شدن خودرو از شیشه پرت شد که منجر به خونریزی داخلی وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: فرد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل و پس از اتاق عمل به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان قروه اظهار کرد: در حادثه دیگر در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در دور برگردان دلبران- دیوزند، خودرو ۲۰۶ به علت سرعت زیاد واژگون شد که راننده این اتومبیل که خانمی ۲۵ ساله بودند مصدوم شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل شد که پس از مداوای سرپایی ترخیص شد.

کد خبر 5328359

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت