Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از تصادف‌ها ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقوع پیوست که یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور همدان_قروه ابتدای جاده دزج واژگون شد.

وی افزود: در این سانحه شهروند ۴۰ ساله به همراه پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

محمدی علت این حادثه را سرعت زیاد و نبستن کمربند ایمنی بیان کرد و افزود: در این سانحه مرد ۴۰ ساله به علت نداشتن کمربند ایمنی به هنگام واژگون شدن خودرو از شیشه پرت شد که منجر به خونریزی داخلی وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: فرد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل و پس از اتاق عمل به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان قروه اظهار کرد: در حادثه دیگر در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در دور برگردان دلبران- دیوزند، خودرو ۲۰۶ به علت سرعت زیاد واژگون شد که راننده این اتومبیل که خانمی ۲۵ ساله بودند مصدوم شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل شد که پس از مداوای سرپایی ترخیص شد.

کد خبر 5328359

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس با ۳ مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۸:۳۴ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ اسفند؛ در محور ارومیه به سلماس یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند
  • حادثه ترافیکی در کبودراهنگ ۷ مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت
  • مصدوم شدن چهار نفر در حادثه رانندگی در محور بافق
  • سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی شهرستان هشترود
  • انجام هفت عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس با ۳ مصدوم
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته