Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما پس از درخشش در سال 2021 به یکی از گزینه های اصلی کسب توپ طلا تبدیل شده است. ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه لیون به حمایت از این ستاره فرانسوی پرداخت.

به نقل از اکیپ؛ آئولاس در مورد بنزما گفت:

بنزما به تیم فکر می کند و نه آمار خود. همه شاهد موفقیت ها و فروتنی او هستیم. فوتبال به بازیکنانی شبیه بنزما نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا او شایسته توپ طلا است.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان