Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۲۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۱ بیمار کرونای قطعی و ۱۷ بیمار بد حال  هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۸۴۰ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدانپناه عنوان کرد: از مجموع ۵۲۵ نمونه PCR از دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت، ۳۸ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و دنا گزارش شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در نیمه اول آبانماه خبر داد و گفت: پیک جدید بیماری کرونا در برخی مناطق کهگیلویه و بوید احمد به دلیل سیر صعودی تعداد مبتلایان شیوع پیدا کرده است.
وی ابراز داشت: به علت عادی انگاری مردم و رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی در جامعه و بی توجهی برخی افراد سهل انگار به خطرات ویروس کووید ۱۹ پیک ششم بیماری کرونا زودتر از موعد پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد شیوع پیدا خواهد کرد.
یزدان پناه به موضوع واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون بالای ۹۰ درصد فرهنگیان و ۷۳ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد واکسینه شده اند و متاسفانه به خاطر برخی تبلیغات سوء و دروغین علیه واکسن بیماری کرونا در فضای مجازی سرعت واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد به علت استقبال کم مردم کاهش محسوسی یافته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این محصولات گرده گل، موم، ژله و بره موم است که در مزارع پرورش زنبور عسل این استان تولید می‌شود.

بهنام پور گرانی نهاده‌های زنبورداری همچون موم، کندو و دارو، گرانی شکر برای تغذیه بهاره و زمستانه، بیماری کنه، گرد و غبار و نبود بازار فروش را از مهمترین مشکلات زنبورداران استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال از زنبورستان های این استان تولید می‌شود، گفت: ۲۳۲ هزار کلونی زنبور عسل در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

بهنام پور افزود: عسل تولیدی این استان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به گونه‌های مختلف گیاهی در استان، خاصیت درمانی نیز دارد.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد از عسل تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان مصرف می‌شود و ۵۰ درصد دیگر به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

کد خبر 6086485

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج