Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس سرانجام با مکافات فراوان راهی عربستان شد تا دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر الهلال برگزار کند. بی‌گمان این بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد.

بالاخره رقیب پرسپولیس یک تیم پرافتخار، پرمهره و صاحب‌نام است، اما تیم ایرانی هم حالا در آسیا تبدیل به «برند موفقیت» شده است. به علاوه برای این بازی خاص، چند دلیل وجود دارد که باعث می‌شود نسبت به پیروزی پرسپولیس خوش‌بین‌تر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیفادی اخیر، الهلال ۱۲ ملی‌پوش در عربستان و چند تیم دیگر دنیا داشت که خیلی از آنها بازی کردند و خسته و کم‌رمق، از مسافت‌های دور و نزدیک به عربستان برگشتند. پرسپولیس اما فقط ۳ ملی‌پوش در تیم ایران داشت که ۲ نفر آنها تقریبا به بازی گرفته نشدند.

میلاد سرلک و مهدی ترابی قبراق و سر حال هستند و تنها وحید امیری در هر دو بازی تیم ملی از ابتدا مورد استفاده قرار گرفت. وحید هم به‌طور کلی یک بازیکن خستگی‌ناپذیر است که در جام‌جهانی هم ۳بازی فشرده برای ایران انجام داد؛ یکی بهتر از دیگری! به علاوه تیم ملی ایران مسابقه آخرش را در تهران برگزار کرد و ملی‌پوشان پرسپولیس ناچار به انجام یک سفر مضاعف دیگر نشدند.

پرسپولیس نقاط قوت زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به حضور بازیکنان باکیفیت و خلاق در خط حمله اشاره کرد؛ نفراتی که هرکدام از آنها به تنهایی می‌توانند یک بازی را برای تیم‌شان دربیاورند، اما بدون شک نقطه اتکای سرخپوشان به خط دفاعی است. پرسپولیس در این سال‌ها با رهبری جلال حسینی، چه در لیگ برتر و چه در آسیا بسیار کم گل خورده است. اگر این روند در بازی با الهلال هم ادامه داشته باشد و جلال و همبازیانش بتوانند مقابل گومیس و ماره‌گا ایستادگی کنند، احتمال قابل‌توجهی وجود دارد که در فاز هجومی پرسپولیس گلش را بزند و صعود کند. مصاف با استقلال به وضوح نشان داد ساختار دفاعی الهلال آسیب‌پذیر است و این تیم به شکلی غیراستاندارد موقعیت گل به رقبا می‌دهد. پس پرسپولیس هم می‌تواند به رقیب عربستانی گل بزند.

فصل جدید لیگ عربستان شروع شده و مسابقات رسمی و جدی الهلال در معرض دید و آنالیز کادرفنی پرسپولیس بوده است. این درحالی است که سرخپوشان در یک‌ماه گذشته خودشان را از دیدها مخفی کرده‌اند. درحقیقت اگرچه پرسپولیسی‌ها از قرار نداشتن نفرات خود در فرم بازی گلایه دارند، اما در عوض حالا تیم مرموزتری برای حریف به شمار می‌روند.

اتفاقات رخ داده پیش از سفر پرسپولیس به عربستان، می‌تواند برای سرخپوشان تبدیل به انگیزه‌ای مضاعف شود. اگرچه این کم‌کاری‌ها یا کارشکنی‌ها موجب آزار کاروان نماینده ایران شده، اما پرسپولیس در این سال‌ها همیشه ثابت کرده توانایی تبدیل تهدید به فرصت را دارد. این تیم همین فصل گذشته پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس خود را با کام‌بک و پیروزی برابر ذوب‌آهن اصفهان پاسخ داد و در بزنگاه‌های دیگری نیز شاهد همین ویژگی نزد قرمزها بوده‌ایم. کاش این بار هم عدو (یا جاهل خودی) سبب خیر شود و عطش و انگیزه پرسپولیسی‌ها را برای ارائه بازی بهتر برابر الهلال افزایش بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان پرسپولیس خبر ویژه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد