Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:49:53 GMT

پیروزی دشوار پی‌اس‌جی با درخشش امباپه (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۵۵۹

پاری سن ژرمن در غیاب نیمار و لیونل مسی به سختی با نتیجه ۲-۱ از سد آنژه گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن بعد از شکست غیر منتظره هفته نهم مقابل رن، بازی هفته دهم خود را امشب مقابل  آنژه رده چهارمی برگزار کرد؛ تیمی که در این فصل عملکرد دور از انتظاری داشته و در غیاب ستاره های پاریس به دنبال متوقف کردن این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو پوچتینو امشب در حالی تیمش را به میدان فرستاد که لیونل مسی و نیمار را در اختیار نداشت و نام سرخیو راموس هم در لیست تیم دیده نمی شد. لیونل مسی و نیمار بامداد امروز تیم های ملی کشورشان را در دور مقدماتی جام جهانی همراهی کردند و امشب به پاریس رسیدند و غیبت شان در بازی با آنژه قابل پیش‌بینی بود. سرخیو راموس هم  که دو روز پیش گفته می شد وارد فهرست بازی خواهد شد، در نهایت با ممانعت پزشکان، فرصت بازگشت را پیدا نکرد.

در غیاب مسی و نیمار، شاهد تشکیل مثلث رافینیا، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که برای جبران باخت هفته نهم به میدان رفته بودند با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه، غافلگیر شدند؛ تیم میهمان با همین تک گل، برنده راهی رختکن شد.

پاریس در ورزشگاه خانگی خود چاره ای جز برد نداشت و پوچتینو این را به خوبی می دانست؛ حتی اگر نیمار و مسی را در ترکیب این تیم نمی دیدیم. در 15 دقیقه نیمه دوم، تیم میزبان در زدن گل تساوی همچنان ناکام بود تا اینکه پوچتینو تصمیم به انجام دو تعویض گرفته و جورجینیو واینالدوم و خوان برنات را وارد زمین زد. چند دقیقه بعد از انجام این دو تعویض پاری سن ژرمن گل تساوی را روی پاس امباپه و ضربه پریرا به ثمر رساند.

تساوی یک بر یک، نتیجه ای نبود که هواداران پاریس را در خانه آن هم پس از شکست 2 هفته گذشته راضی کند. تلاش پاریسی ها در حالی که به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بالاخره نتیجه داد و کیلیان امباپه این بار خودش در نقش گلزن ظاهر شد تا مرد اول بازی لقب بگیرد.

 در دقیقه 85 بازی روی خطای هند کاپل، یک ضربه پنالتی برای پاریس اعلام شد؛ ضربه ای که امباپه در دقیقه 87 پشت آن ایستاد و به گل تبدیلش کرد. با این گل پاری سن ژرمن موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد؛ شاگردان پوچتینو با کسب 3 امتیازی بازی امشب 27 امتیاز شده و با 9 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم (لنس) به صدرنشینی خود در لوشامپیونا  استحکام بخشیدند.

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!