Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@08:56:27 GMT

بیت کوین از ۶۲هزار دلار عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۵۶۳

بیت کوین از ۶۲هزار دلار عبور کرد

پربیننده ترین بیت کوین به ۶۰,۰۰۰ دلار رسید هشدار نسبت به افزایش سریع‌ قیمت بیت کوین ۶توصیه به مردم در ارتباط با رمزارزها جهش چشمگیر بازار رمزارزها وضعیت ترکیبی بازار رمزارزها / تقلای بیت کوین برای رسیدن به رکورد پیشین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ قطر: سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین

یک مدیر مالی محلی به کوین تلگراف اعلام کرده زمزمه‌ها درباره خرید چشمگیر بیت‌کوین از سوی سازمان سرمایه‌گذاری قطر بعید است که به واقعیت تبدیل شود.

براساس گزارش کوین تلگراف، پیام‌هایی که در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود، حاکی از آن است که صندوق ثروت دولتی قطر به زودی ۵۰۰ میلیارد دلار را به شکل بیت‌کوین به پرتفوی خود اضافه خواهد کرد.

این مدیر مالی اعلام کرده احتمال ورود چنین سرمایه‌ای به بیت‌کوین پایین است، زیرا دارایی‌های دیجیتال جزئی از استراتژی سازمان سرمایه‌گذاری قطر نیست. او اعلام کرده: «فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها این اتفاق بیفتد، زیرا صندوق ثروت دولتی قطر دارای استراتژی سرمایه‌گذاری متنوعی است و سرعت بخشیدن به سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و دارایی‌های مختلف برای کاهش ریسک و جذب فرصت‌ها در بازار‌ها و صنایع مختلف، استراتژی اصلی این صندوق است.»

با وجود اینکه قطر یک کشور ثروتمند است، رویکرد این کشور نسبت به ارز‌های دیجیتال محدود است. شرایطی که در داخل قطر برای دارایی‌های دیجیتال وجود دارد هنوز با یک نظارت محتاطانه همراه است، زیرا تجارت کریپتو در این کشور در سال ۲۰۱۸ ممنوع شد.

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین از ۶۶ هزار و ۷۰۴ دلار تا ۷۰ هزار و ۳۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۶۷ هزار و ۴۰۰ دلار معامله شده است.

تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از هزار دلار کاهش یافته است. ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶/۳۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۶۴۰ دلار تا ۳ هزار و ۷۷۸ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲۵ دلار کمتر شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹/۰۵ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به یک هفته گذشته حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

سولانا نیز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران بیش از ۱۹۰ دلار معامله شده است.

 

منبع: اکو ایران

tags # قطر ، بیت کوین سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ قطر: سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ اسفند
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+فهرست)
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+جدول)
  • نگاه ایران و جهان به رمزارزها در زمستان داغ کریپتویی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۷ اسفند
  • بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود؟
  • بیت کوین به زیر ۵۵ هزار دلار سقوط می‌کند؟
  • صادرات استان البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد
  • باد بیت‌کوین خوابید؟