Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:01:47 GMT

یامگا: می‌دانم که استقلال باشگاه بزرگی است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۶۵۱

یامگا: می‌دانم که استقلال باشگاه بزرگی است

بازیکن فرانسوی استقلال از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرده و گفت: و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم.

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که پس از جدایی از تیم وایله بولد کلاب دانمارک راهی تهران شده بود، پس از موفقیت در تست های پزشکی امشب به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

 

اولین خرید خارجی این فصل استقلال در مورد حضورش در جمع آبی پوشان گفت: اولین چیزی که به ذهن من رسید، فوق العاده بودن این قرارداد بود. استقلال، باشگاه بسیار بزرگی است. هم تیمی های ایرانی قدیمی من چیزهای زیاد خوبی در مورد استقلال به من گفته اند. خیلی خوشحالم از حضور در این تیم و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم.

 

وی در مورد اینکه چه شناختی از تیم جدیدش دارد گفت: می دانم که استقلال باشگاه بزرگی است؛ شاید بتوان گفت که استقلال، بزرگترین باشگاه ایران و آسیا است. خیلی خوشحال هستم که این جا حضور پیدا کرده ام.

 

بازیکن فرانسوی استقلال در خصوص هدفش از حضور در این تیم گفت: هدف من بردن است. من می دانم که برای چه کاری اینجا هستم و برای آن تلاش می کنم. ما باید همه بازی ها را ببریم و قهرمانی لیگ را برای تیم به دست بیاوریم.

 

کوین یامگا استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوین یامگا استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها