Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود و برنده آن راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

طبق اعلام سایت «کوره»، «لئوناردو ژاردیم» سرمربی الهلال در این بازی به نفراتی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند اعتماد می‌کند و آنها را در ترکیب قرار می‌دهد از جمله سالم الدوسری، محمد البریک و «پری را».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت ترکیب احتمالی الهلال برای این بازی را به این ترتیب پیش بینی کرد:

دروازه بان: عبد الله المعیوف.

دفاع: ناصر الدوسری، علی البلیهی، جانگ هیون، محمد البریک.

هافبک: محمد کنو، سلمان الفرج، سالم الدوسری، پریرا.

حمله: بافیتیمبی گومیس، موسی مارگا.

به این ترتیب به جای یاسر الشهرانی که به دلیل مصدومیت به دیدار با پرسپولیس نمی‌رسد، ناصر الدوسری که در واقع هافبک وسط است به جای او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5328390 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو حمید سجادی الهلال عربستان مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی والیبال باشگاه پرسپولیس سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال