Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:43:27 GMT

نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان، نیروهای ستادی را هم شامل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۶۲۹۸

نماینده مجلس: رتبه‌بندی معلمان، نیروهای ستادی را هم شامل می‌شود

‍‍‍‍‍‍

سیدحمزه امینی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نگرانی‌هایی از سوی برخی نیروهای ستادی راجع به این رتبه‌بندی وجود دارد اما این نیروها که اتاق فرمان ادارات آموزش و پرورش را در دست دارند، همانند معلمان مشمول رتبه‌بندی خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محال است نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای معلمانی که سر کلاس درس حاضر می‌شوند، امتیازی قائل شوند ولی نیروهای ستادی شاغل در ادارات از آن امتیاز بهره‌مند نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: این لایحه موجب تحول و پویایی در نظام آموزشی کشور خواهد شد و این روزها نمایندگان مجلس پیشنهادهای خودشان را در مورد آن ارایه می‌دهند. 

به گفته وی همه کسانی که در آموزش و پروش خدمت می‌کنند، به عنوان معلم استخدام شده‌اند و نیروهای ستادی نیز بر حسب تحصیلات، سنوات و فعالیت‌های پژوهشی خودشان از این لایحه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا «علی کریمی فیروزجایی» عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز طی روزهای اخیر از بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان در یکشنبه هفته آینده طبق وعده رییس قوه مقننه خبر داده است.

«علیرضا کاظمی» سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش قرچک برگزار شد، گفته است که «قطعا با نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تصویب رتبه‌بندی معلمان، بخش مهمی از مشکلات جامعه فرهنگیان برطرف می‌شود».

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مدارس رتبه بندی فرهنگيان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدارس رتبه بندی فرهنگيان مجلس شورای اسلامی مدارس رتبه بندی فرهنگيان مجلس شورای اسلامی نیروهای ستادی آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است