Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه اظهار داشت: اقداماتی برای جذب بهتر نخبگان در دستورکار است؛ تلاش می‌شود با رایزنی هایی که انجام می‌دهیم شیوه تاسیس شرکت‌های دانش بنیان که نخبگان را به کار می‌گیرند تسهیل شود. حتی بحث معافیت مالیاتی را نیز برای این افراد در دستور کار داریم.

زلفی‌گل با بیان اینکه برای نخبگان و جذب آنها برنامه های جدی داریم، ادامه داد: همچنین در جذب اعضای هیات علمی و بحث توسعه دوره‌های پسادکتری نیز نهایت تلاش انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشایی دانشگاه‌ها بر اساس امکانات و با اختیار دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین درباره بازگشایی مدارس و اینکه آیا برنامه ویژه برای ورود دانشجویان به دانشگاه ها تدارک دیده شده است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شده شیوه آموزش در دانشگاه ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهرماه و برای دانشجویان مقطع کارشناسی نیز از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته با تصمیمی که در این وزارتخانه گرفته شده است، هر دانشگاهی بر اساس امکانات خود به مرور اولویت‌بندی می‌کند و کار بازگشایی دانشگاه ها را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه حضور دانشجویان به این شیوه برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم با کاهش آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا بتوانیم برنامه‌ریزی جدی‌تر و بهتری برای حضور دانشجویان در دانشگاه ها داشته باشیم.

وزیر علوم ادامه داد: تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی درست علاوه بر اینکه به موضوع سلامت دانشجویان توجه ویژه می شود، برای حضوری شدن آموزش‌ها در شرایط مناسب نیز برنامه‌ریزی شود که اکنون تصمیم بر بازگشایی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان ماه است که امیدواریم به نتیجه خوبی در این زمینه برسیم.

47231

کد خبر 1564250

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو نخبگان برنامه ریزی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آمریکا با حمله به تحصن «همبستگی با فلسطین در دانشگاه کلمبیا» شمار زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را بازداشت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین