Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۶۷۷ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی در نیمه نخست امسال در این استان ایجاد شده که با اجرای این میزان شبکه گازرسانی روستایی و شهری تعداد ۳۱ هزار و ۸۹۱ مشترک جدید از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او افزود: خراسان رضوی دارای بیشترین میزان شبکه گاز در کشور است و تاکنون ۳۳ هزار و ۴۳۷ کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع تاکنون در بخش روستایی ۲۴ هزار و ۲۲۱ کیلومتر شبکه گاز برای بهره مندی ۲هزار و ۴۶۷ روستا با جمعیت ۴۹۴ هزار و ۸۰۰ خانوار و در بخش شهری نیز برای اتصال ۹۳ شهر استان ۹ هزار و ۲۱۶ کیلومتر شبکه اجرا شده است.

افتخاری با تاکید بر ضرورت استمرار پایداری و ارتقای کیفیت خدمات گازرسانی خراسان رضوی به‌ویژه در بخش مشترکان خانگی و عمومی بیان کرد: با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان هم اکنون افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او تصریح کرد: درحال حاضر ۹۵.۶ درصد خانوار روستا‌های واجد شرایط و ۹۹ درصد جمعیت شهری استان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و با اتمام طرح‌های گازرسانی در ۲۰۲ روستای دیگر ضریب نفوذ گاز بخش روستایی استان به ۹۹.۹ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: گازرسانی روستایی در خراسان رضوی در حال اتمام است و روستا‌های باقیمانده دارای شرایط سخت و صعب العبور است که نیازمند دقت و زمان بیشتری برای اجراست.

افتخاری همچنین از آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای ورود به فصل سرد سال هم خبر داد و اظهار کرد: در فصول سرد، تامین پایدار گاز طبیعی مصرفی بخش خانگی و عمومی در اولویت است و امیدواریم با تعامل، استمرار و تقویت تعاملات و مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر گرمابخشی خانه‌های هم استانی‌های عزیز امکان تامین حداکثری گاز طبیعی مورد نیاز بخش‌های صنعتی نیز فراهم شود.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه گاز رسانی شرکت گاز شرکت گاز خراسان رضوی کیلومتر شبکه گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود