Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:30:53 GMT

لبخندشکوفه‌های بهاری به فصل پاییز

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۰۲۷

لبخندشکوفه‌های بهاری به فصل پاییز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند کیلومتر که از تهران دور شویم دیگر هیچ‌چیز شبیه به این شهر دود گرفته و پرترافیک نیست. وقتی به زمین برفی دیزین می‌‌‌رسیم ،سفیدی کوه‌ها چشم را می‌زند و این برای ما که فوقش یک یا دو روز در سال برف می‌بینیم اتفاق نادری است.

پیست دیزین در ۷۴ کیلومتری شهر کرج است، این پیست ۱۲۳ کیلومتر هم از تهران تا جاده چالوس فاصله دارد ، مسیر جاده چالوس بسیار سر راست است؛ باید بعد از هتل گچسر وارد ورودی ولایت‌رود شویم تا به دیزین برسیم، اگر به ترافیک برنخوریم این راه را دوساعت و نیمه طی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید کمتر کسی این فکر به سرش بزند که می‌توان از کوهستانی برفی که سالیان دراز میزبان اسکی سواران بی شماری بوده است، مامنی ساخت از جنس گل‌های رنگارنگ که هر انسانی را مبهوت زیبایی و قدرتش کند.

علی اکبر پهلوانی، مجری طرح کشت گل‌های لاله در دیزین گفت: طبق بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم آب و هوا در بخش آسارا این امکان رابه ما می‌دهد که گل سینره که گل بهاری است را تولید کنیم و درفصل پاییزشهروندان بتوانند عطر بهار را در خانه هایشان داشته باشند.

 مجری طرح کشت گل‌های لاله در دیزین افزود: بالغ بر نیم میلیون سینره در این منطقه کاشته شده است.

مومنی، مدیر عامل مجموعه در دیزین گفت: با کاشت ۱۲ میلیون قطعه گل لاله ،کوکب ،داوودی و سینره درمیان صدگونه گیاهی خودرو توانستیم به غیر از فصل زمستان در دیگر فصل ها نیز میزبان گردشگران در دیزین ، قلب رشته کوه های جنوبی البرز باشیم.

شمخانی، مدیر مجموعه در دیزین نیز افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده همین مجموعه را برای فصل بهار با ۴ میلیون پیاز گل لاله قرار است که تزئین کنیم.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکوفه های بهاری عطر افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های بهاری در عجب شیر

شکوفه‌های درختان میوه بهار زیبای عجب شیر را دل انگیزتر کرده و نوید بخش سالی پربار است.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • تصاویر| دشت لاله های واژگون آستانه دهاقان
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان