Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های گرامیداشت آغاز امامت حضرت ولیعصر در یزد اظهار داشت: مانور تجدید بیعت با امام عصر (عج) و تجدید میثاق با شهیدان شامل اجرای سرود، حرکت کاروان شاد مهدوی، رژه موتوری بسیج و پلیس و تاکسیرانی و اورژانس، آتش نشانی از مسجد صاحب الزمان خیابان مهدی آغاز به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها از امروز (شنبه) در مناطق مختلف استان اجرای می شود، از امروز تا جمعه ۳۰ مهرماه، ویژه برنامه های مهدوی نظیر برنامه های کارشناس محور، خبرها و رویدادهای مهدوی و پخش نماهنگ و سرودهای مهدوی از صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.

رستگاری همچنین از برگزاری جشن بزرگ در امتداد غدیر خبر داد و یادآور شد: این جشن در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه در یزد و شهرستان های استان برگزار می شود.

رستگاری همچنین از برگزاری نشست های دانشجویی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها به صورت مجازی با موضوع «رسالت دانشگاه در تمدن سازی ظهور» خبر داد و گفت: این برنامه روز دوشنبه، ۲۶ مهرماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: کارشناسان مهدویت در نماز جمعه هفته آینده، ۳۰ مهرماه، پیش از خطبه ها به سخنرانی خواهند پرداخت و مهدی یاوران نیز حضور یکدست و نمادینی خواهند داشت و در حاشیه نمازجمعه نیز نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی برپا شده و کارشناسان به شبهات مهدوی پاسخ خواهند داد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) یزد با اشاره به برگزاری مسابقه جرعه مهدوی در ۱۷ ربیع و مسابقه عطر انتظار دانش آموزی و فرهنگیان در روز دوشنبه به صورت آنلاین گفت: جشنواره تولید سرودهای مهدوی و محتوای چند رسانه ای از شنبه تا پنجشنبه در فرهنگسرای غدیر و سطح شهر برگزار می شود.

رستگاری ادامه داد: اجتماع بزرگ بیعت نیز ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه ۲۴ مهر ماه در جوار شهدای گمنام میدان امیرچقماق برگزار خواهد شد.

وی از نواخته شدن زنگ عهد و بیعت در مدارس سراسر استان، اجرای پویش جشن تکلیف از شنبه تا پنجشنبه به صورت مجازی به عنوان دیگر برنامه های بزرگداشت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در هفته جاری یاد کرد.

کد خبر 5328491

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مهدویت امام زمان حضرت مهدی عج ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی نیروی انتظامی شیوع کرونا یادروز حافظ ایلام برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان