Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، بیست و چهارم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/7/24؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

کوین یامگا به استقلال پیوست / رسمی

کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، امروز عصر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

این بازیکن ۲۵ ساله کامرونی-فرانسوی در پست‌های وینگر راست و‌ چپ، دفاع راست و مهاجم سابقه بازی دارد.

پرسپولیس - الهلال؛ طوفان سرخ در صحرای عربستان / پیش بازی

جدال فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا با پرافتخارترین تیم جام بی شک نبردی جذاب و تماشایی خواهد بود.

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند.

والیبال قهرمانی باشگاه‌ های آسیا | فولاد سیرجان 3-1 العربی؛ نماینده ایران قهرمان آسیا شد

تیم والیبال فولاد سیرجان در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بر حریف قطری خود غلیه کرد و بر روی سکوی نخست ایستاد.

به گزارش طرفداری، تیم‌های فولاد سیرجان و العربی قطر در بازی فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تایلند از ساعت 15 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک فولاد و قهرمانی این تیم به پایان رسید.شاگردان سعید رضایی در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند و در ست دوم 21 بر 25 مغلوب شدند.  بازی دو تیم در مرحله گروهی با نتیجه 3 بر صفر یک به سود فولاد تمام شده بود. هدایت تیم العربی بر عهده خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران است.

پیش از این بازی، تیم بوروستنیک قزاقستان 3 بر صفر «ناخون راچاسیما» تایلند را شکست داده و به مدال برنز رسیده بود.

در سایر بازی‌های امروز، گاز جنوب عراق 3 بر صفر کاظمه کویت را شکست داد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم دایموند فود تایلند نیز 3 بر یک AGMK ازبکستان را از پیش رو برداشت و هفتم شد. تیم‌های ربیسکو فیلیپین نهم و CEB سریلانکا هم دهم شدند.

شکست استقلال برابر تیم ملی دانشجویان با قاتل آشنا!

بازی دوستانه تیم های استقلال و تیم ملی دانشجویان با پیروزی یک بر صفر تیم ملی دانشجویان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال استقلال که آخرین دیدار تدارکاتی خود را در قبل از شروع لیگ برتر پشت سر می گذاشت، امروز با ترکیب سید حسین حسینی، عارف آقاسی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد وارد زمین شد اما در طول بازی رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمد جواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری هم فرصت بازی کردن پیدا کردند.

تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه ۹۰ برای تیم ملی دانشجویان به ثمر رساند، بازیکنی که اگرچه مدتی است از سطح اول فوتبال دور شده است اما مثل قدیم در گلزنی به استقلال موفق بود. او پیش از این هم در یک بازی در ترکیب تیم ملی دانشجویان موفق شده بود برابر استقلال هت تریک کند.

در این بین رسانه رسمی باشگاه استقلال از انتشار گزارش لحظه به لحظه بازی خودداری کرد اما مدعی شد این تیم موقعیت های زیادی از دست داده است و حتی ضربات محمدرضا آزادی و ارسلان مطهری هم به تیر دروازه برخورد کرده است.

پاری سن ژرمن 2-1 آنژیه؛ ستارگان غایب بودند اما قهرمان پاریس در زمین حضور داشت

پاری سن ژرمن و آنژیه مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. در شبی که مسی، نیمار و سایر ستارگان اهل آمریکای جنوبی در زمین حضور نداشتند، کیلیان ام باپه نشان داد که خودش به تنهایی می تواند بار پاریسی ها را بر دوش بکشد. 

صبحانه ورزشی 1400/7/24؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 15 اکتبر 2021 جانلوکا دی مارتزیو در کنار کلودیو مارکیزیو و لیلیان تورام در تورین، جشنواره مطبوعات ایتالیا پدری پس از تمدید قرارداد با بارسلونا تا سال 2026:
امروز روز فوق العاده ای بود. ممنونم

 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی دانشجویان صبحانه ورزشی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است.  بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی‌ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام‌های بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه‌ای در نهاد‌های حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

حالا بیش از هر زمان دیگری، شانس استقلال برای بهره‌برداری از حق پخش تلویزیونی واقعی خود بالا رفته و شهریاری با آشنایی از پیچ و خم قانونی این بحث، می‌تواند آبی‌ها را به حق دیرینه خودشان برساند. طبیعی است که اگر شهریاری و علی‌عسگری موفق شوند، پرسپولیس هم از این امتیاز برخوردار خواهد شد.

منبع: تابناک ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان