Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس کشورمان جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قرار است اواخر این هفته به صربستان رفته تا در فاصله یک هفته مانده به شروع بازی‌ها خود را به خوبی آماده کند. بوکسور‌های کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این مشکلات می‌توان به نبود دکتر فیزیوتراپ و تغذیه اشاره کرد که کادر فنی تیم ملی از نبود این ۲ در مسابقات جهانی به شدت ناراحت است.

دکتر فیزیوتراپ یکی از ارکان اصلی در رشته بوکس است و ملی پوشان باید بعد از هر مسابقه زیر نظر او به کار‌های ریکاوری پرداخته و خود را برای هر مسابقه‌ای که در آینده دارند به خوبی آماده کنند. به همین دلیل حضور دکتر فیزیوتراپ یکی از نیاز‌های اصلی کادر فنی تیم ملی بوکس است که می‌توانست به ما در مسابقات جهانی بسیار کمک کند.

ظاهرا به دلیل هزینه‌های سنگینی که حضور یک دکتر فیزیوتراپ دارد، فدراسیون بوکس قادر به جذب این عضو برای تیم ملی نیست و به همین دلیل علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس و دستیارانش باید بدون حضور فیزیوتراپ به مسابقات جهانی صربستان اعزام شوند.

در این مدت وزارت ورزش و جوانان از لحاظ مالی شرایط خوبی را برای بوکسور‌های کشورمان فراهم کرده؛ اما عجیب است که فدراسیون بوکس موفق نشده برای تیم ملی بوکس یک دکتر فیزیوتراپ استخدام کند.

در هر صورت تیم ملی بوکس کشورمان قرار است از اواخر هفته آینده در مسابقات جهانی حاضر شود و باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون می‌تواند در این زمان کوتاه شخصی را به عنوان دکتر فیزیوتراپ به کادر فنی تیم ملی اضافه کند یا خیر.

بیشتر بخوانید

استکی: به دلیل همه گیری کرونا، نتوانستیم بازی دوستانه انجام دهیم/ در مسابقات جهانی بوکس دکتر فیزیوتراپ نداریم

مسابقات جهانی بوکس در سال ۲۰۲۱ از پنجم آبان ماه به میزبانی صربستان و در شهر بلگراد برگزار خواهند شد.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس امروز نام ۱۰ ملی پوش را برای شرکت در رقابت‌های جهانی اعلام کرد که به شرح زیر است:

دسته ۵۷ کیلوگرم: سجاد محمدپور

دسته ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه بخش

دسته ۶۳ کیلوگرم: اشکان رضایی

دسته ۶۷ کیلوگرم: مسلم مقصودی

دسته ۷۱ کیلوگرم: فرهاد مرادی

دسته ۷۵ کیلوگرم: شاهین موسوی

دسته ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی

دسته ۸۶ کیلوگرم: علی جمالی

دسته ۹۰ کیلوگرم: طوفان شریفی

دسته ۹۲+کیلوگرم: پوریا امیری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بوکس مسابقات جهانی دکتر فیزیوتراپ تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا