Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه ۲ هفته پیش در دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه مقابل اورتون تن به تساوی یک بر یک داد. در این مسابقه سولسشر تصمیم گرفت که از رونالدو در ترکیب اصلی استفاده نکند و همین مسئله جنجال‌های زیادی آفرید.

فرگوسن پس از این مسابقه، در دیدار با نورمحمدوف به سولسشر انتقاد کرد که چرا کریستیانو نیمکت نشین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رونالدو بازیکنی است که باید همیشه در ترکیب حضور داشته باشد.(اینجا بخوانید)

پس از آن مسابقه، سولسشر در نشست خبری عنوان کرد که به دلیل اینکه نمی‌تواند رونالدو را در کل فصل بازی دهد، تصمیم گرفته در این مسابقه به او استراحت بدهد. وی پاسخ منتقدین را داد ولی باز هم در نشست خبری مسابقه امروز مقابل لسترسیتی به این موضوع واکنش نشان داد.

سرمربی منچستریونایتد شب گذشته در خصوص انتقاد فرگوسن گفت: من با این قسم انتقادها مشکلی ندارم. هنوز هم به آن زمان برگردیم، چنین تصمیمی را می‌گیرم چون نیمکت نشینی او درست بود. من مطمئن هستم که سرالکس می‌داند با چنین انتقادهایی من ناراحت نمی‌شوم. به خاطر این، چنین انتقادی را مطرح می‌کند. ما همگی دوست داریم همیشه رونالدو در ترکیب حضور داشته باشد.

وی ادامه داد:‌رونالدو بازیکن منحصربفردی است. او کارنامه‌ای دارد که همه دوست دارند به آن برسند ولی کسی نمی‌تواند به این صحبت من که رونالدو نباید همیشه در ترکیب اصلی باشد اعتراض کند زیرا او هم انسان است و باید از فیزیک او مراقبت کرد.

سولسشر گفت‌: همه ما می‌دانیم که فصل پر از پستی و بلندی است و نباید روی برخی بازیکنان در این فصل طولانی مدت ریسک کرد. همانطور که خودِ فرگوسن نیز در زمان خودش چنین تصمیمات را می‌گرفت. او برخی اوقات روی بازیکنانی چون «رایان گیگز»، «وین رونی» و یا «دیوید بکام» این کار را انجام می‌داد و آنها را نیمکت نشین می‌کرد. برخی اوقات چنین تصمیمی به ثمر می‌نشیند و برخی اوقات نیز این تصمیم با شکست مواجه خواهد شد.

امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان لسترسیتی در «کینگ پاور» است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سولسشر اوله گونار سولسشر منچستریونایتد سرمربی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز و در ساعت ١٢ روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

مدت زمان پاسخ به ٢٠ سوال این مسابقه ۱۵ دقیقه می‌باشد که ۱۳ دقیقه برای پاسخ به سوالات و ۲ دقیقه برای مشخصات اولیه در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه نهایی زندگی با آیه‌ها استان کرمان با جوایز متعدد، می‌توانند وارد لینک زیر شوند.

https://formafzar.com/form/9hz70

کد خبر 6088890

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!