Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:22:09 GMT

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۷۹۰۸

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کامرانیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در کامرانیه خبر داد.

جلال ملکی در توضیح این حادثه گفت:  ساعت ۱۷:۱۴ دقیقه عصر دیروز یک مورد آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در خیابان کامرانیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می شود.

او ادامه داد‌: دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات خودرویی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان الکترونیکی بلافاصله به محل اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت:‌محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه ۴۰ واحدی بود که در طبقه سوم در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی رخ داده بود و آتش کاملاً شعله ور بود؛ به گونه‌ای که از پنجره ها در قسمت وسط ساختمان به بیرون متصاعد می شد که حاکی از شعله ور بودن آن داشت.

ملکی اظهار کرد: چند نفر از ساکنان در وضعیت ناایمن قرار داشتند و پیش از رسیدن آتش نشانان تعدادی توانسته بودند به بیرون منتقل شوند اما چند نفری در داخل واحدها حضور داشتند که آتش نشانان با حضور در محل و اتخاذ تدابیر امنیتی لازم و یک گروه با تجهیزات خاموش کننده به محل آتش سوزی رفتند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: گروه های دیگری نیز به طبقات فوقانی رفتند و مشغول جست و جوی افراد شدند که در نهایت ۵ نفر که در همان طبقه سوم بودند از واحدهای مختلف توسط آتش نشانان خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد: تنها یک آقا حدوداً ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد و خوشبختانه با عملیات به موقع آتش نشانان از گسترش آتش به واحدهای مجاور جلوگیری شد و آتش خاموش شد.ایلنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه