Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@13:04:00 GMT

انتقاد کره شمالی از بازی مرکب کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۰۹۴

انتقاد کره شمالی از بازی مرکب کره جنوبی

درحالیکه سریال "بازی مرکب" در صدر نتفیلیکس در ۹۰ کشور جهان قرار گرفته اما کره شمالی به شدت این سریال کره جنوبی را مورد انتقاد قرار داده و آن را "واقعیتی ناراحت کننده از جامعه وحشیانه کره جنوبی" می‌داند.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مجله آنلاین TMZ گزارش می‌دهد که وبسایت "آریرانگ میری" کره شمالی اعلام کرده که به این دلیل این سریال توانسته این همه طرفدار پیدا کند چون "نمایانگر واقعیت فرهنگ کاپیتالیستی کره جنوبی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبسایت همچنین اعلام کرد که این سریال نشان دهنده جهانی است که پول در آن تنها مساله است و جامعه‌ای را نشان می‌دهد که در آن، فساد و رفتارهای بی‌اخلاق رایج هستند.

سریال بازی مرکب آدم‌هایی را نشان می‌دهد که با قرض‌هایی غیرقابل پرداخت با یکدیگر برای زنده ماندن، رقابت می‌کنند و به گفته منتقدان، این اصلا خوب نیست.

وبسایت "آریرانگ میری" همچنین در ادامه می‌آورد: گفته می‌شود که این امر باعث می‌شود مردم به واقعیت تلخ جامعه وحشیانه کره جنوبی پی ببرند که در آن، انسانها به رقابت شدید کشانده می‌شوند و انسانیت در حال نابودی است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد