Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت جمعه شب در ویژه برنامه «سلام تهران» به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) در شبکه پنج گفت: دنیای هنر دنیای وسیعی است و فعال عرصه هنر سینما باید طوری ایفای نقش کند که در ذهن مخاطب ماندگار شود و این باورپذیری به بازیگر قوت قلب می‌دهد .

به گزارش برنا؛ بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت جمعه شب در ویژه برنامه «سلام تهران» به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) در شبکه پنج گفت: دنیای هنر دنیای وسیعی است و  فعال عرصه هنر  سینما باید طوری ایفای نقش کند که در ذهن مخاطب ماندگار شود و این باورپذیری به بازیگر قوت قلب می‌دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر بتوانم در عرصه هنر طوری اثرگذار باشم که بیننده نقشم را باور کند و بپذیرد آن وقت است که می توانم بگویم به اهداف و آرزویم رسیده‌ام.

میرزایی ضمن قدردانی از مردم که همیشه نسبت به هنرمندان ادای دین کرده و به آنان لطف داشتند، گفت: ما قدردان مردم هستیم و از مردم انتظاری نداریم اما مسئولان حوزه هنر نسبت به بازیگران وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

میرزایی با بیان اینکه خواسته ما غیر معقولانه نیست ،بیان کرد: مسئولان باید به مشکلات ما توجه کنند چرا که عدم توجه به مشکلات  هنرمندان مانع تحقق اهداف‌‌شان می‌شود .

وی با ابراز گلایه‌مندی از اینکه پس از ۴۰ سال  فعالیت در عرصه هنر هنوز صاحب مسکن نشده است، ادامه داد: من پس از ۴ دهه فعالیت هنوز خانه ندارم در حالیکه در فیلم‌ها صاحب  ویلا و قصر هستم  اما در واقعیت این طور نیست و با سه شیفت کار هنوز مستأجرم.

این بازیگر عرصه تئاتر و تلویزیون به دیداری که پیشکسوتان عرصه هنر با  مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد و گفت: در دیدار مذکور وقتی رهبری  متوجه شدند بنده مسکن ندارم  فرمودند مشکل مسکن بیوک‌ میرزایی حل شود اما این امر توسط مسئولان ذیربط محقق نشد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت سلامت بازیگران اشاره و تصریح کرد: در دنیای هنر، بازیگر باید سلامت باشد و از سلامت جسم و جان برخوردار باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند ایفای نقش کند.

وی درباره تغییر ظاهری محسوس خود گفت: در سریال « جشن سر برون» ایفای نقش می‌کرده که به طور اتفاقی از اسب آویزان می‌شود و این حادثه ریاضت و ناخوشی وی را به همراه داشت.

این بازیگر  با بیان اینکه محتوای این فیلم  تاریخی و درام عاشقانه است‌، ادامه داد: در بخش دوم سریال روزگار جوانی نیز نقش «عباس آقا» را بازی می‌کند که از روی دلسوزی ویلایی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

وی از خنداندن مردم به عنوان  دغدغه همیشگی بازیگران یاد کرد و افزود: پشتکار و پویایی بازیگران باعث ماندگاری آنها می‌شود و همچنین کار فرهنگی بسیار مهم است و جامعه بدون فرهنگ و هنر فقیر خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذهن قلب دین مشکلات مسکن تئاتر تلویزیون پیشکسوتان مقام معظم رهبری سلامت بازی جامعه فرهنگ و هنر تئاتر هنرمندان پیشکسوت بیوک میرزایی مستاجر جشن سر برون ایفای نقش عرصه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است