Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: اصغر عطایی گفت: زمان سردی هوا، معتادان متجاهر دست به هر کاری می‌زنند و ممکن است این مخازن را بسوزاند تا گرم شوند.
به گزارش خبرنگار شهر، با شروع فصل سرما، احتمال یخ‌زدگی خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها و دیگر معابر قوت می‌گیرد. چند سالی است شهرداری تهران جهت رفاه شهروندان، مخازن شن نمک را کنار معابر تعبیه می‌کند تا در صورت یخ‌زدگی بتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» تاکید کرد: در مناطق شهرداری مخازن زردرنگ مخصوص شن در نقاطی تعبیه می‌کنند که برف‌گیر هستند یا با برودت هوا دچار یخ‌زدگی می‌شوند. در صورت یخ‌زدگی موردی، شهروندان می‌توانند از کیسه‌های کوچک شن نمک موجود در این مخازن استفاده کنند.
او افزود: در حال حاضر مخازن شن نمک به تعداد نیاز مناطق تهیه شده است و در شهر جانمایی می‌شوند به جز معابری که به مخزن زردرنگ شن نیاز ندارند. مناطق شهرداری از آبانماه این مخازن را در تمام محلات شهر جانمایی می‌کنند که این تعداد در مناطق شمالی بیشتر است چرا که بارش برف و برودت هوا در این مناطق بیشتر از سایر مناطق است. مخازن زردرنگ شن نمک بیشتر در پل‌ها، رمپ و لوپ‌ها و... تعبیه می‌شود.
اصغر عطایی با اشاره به تخریب برخی از مخازن زردرنگ شن نمک گاهی توسط معتادان متجاهر در طول ماه‌های سرد، گفت: زمان سردی هوا، معتادان متجاهر دست به هر کاری می‌زنند و ممکن است این مخازن را بسوزاند تا گرم شوند. معتادان متجاهر به المان‌های دیگر شهر نیز آسیب می‌زنند اما این تخریب‌ها به دفعات زیاد رخ نمی‌دهد و به صورت موردی اتفاق می‌افتد. در بزرگراه‌ها و محل‌های خلوت آسیب بیشتری به المان‌های شهر زده می‌شود و در نقاط شلوغ این اتفاق کمتر رخ می‌دهد. معتادان حتی جان‌پناه‌های پله پل‌های عابر پیاده را هم تخریب می‌کنند که بسیار خطرناک است. به همین دلیل عوامل نواحی شهرداری المان‌های شهر را کنترل می‌کنند.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که معمولا کیسه‌های شن و نمک در مناطق شمالی تهران بیشتر استفاده می‌شود، تاکید کرد: تمام کیسه‌های شن نمکی که توسط مناطق توزیع شده، استفاده نمی‌شوند. مقدار زیادی از این کیسه‌های شن و نمک باقی مانده در انبارها نگهداری می‌شود تا در سال آینده دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معتادان متجاهر یخ زدگی شن نمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی شمس با اشاره به رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های شهر ناشی از بارندگی اخیر گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.   وی افزود: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف خواهد شد.   شمس با بیان اینکه با کار‌های انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد، ادامه داد: در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.   معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: همه تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.   وی می‌گوید: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.   به گفته شمس؛ بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است، همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند