Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@13:34:20 GMT

عربستانی‌ها تاکتیک پرسپولیس را لو دادند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۸۵۱۴

عربستانی‌ها تاکتیک پرسپولیس را لو دادند؟

فرارو: پرسپولیس و الهلال امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو طرف می‌دانند رقیب گردن کلفتی در زمین مسابقه دارند.

به گزارش فرارو، از مدت‌ها قبل تلاش کادر فنی دو تیم برای پی بردن به ترکیب و سیستم احتمالی برای روز بازی در جریان است و در این میان هنوز مشخص نشده که ترکیب نهایی طرفین چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، درست مثل رسانه‌های ایرانی، رسانه‌های عربستانی هم از مدت‌ها قبل در حال گمانه زنی برای سیستم بازی پرسپولیس هستند. در همین روز، روزنامه الریاضیه در مطلبی از سیستم بازی پرسپولیس برای بازی امشب پرده برداشته است.

این رسانه نوشته که پرسپولیسی‌ها روی پاس‌های عرضی تاکید زیادی دارند. البته این روزنامه راه‌های رسیدن پرسپولیس به دروازه و گل حریف را هم ضدحمله و سانتر از جناحین توصیف کرده و به بازیکنان الهلال در این زمینه هشدار داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است