Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «گردو» در جشنواره بین‌المللی فیلم شارجه نمایش داده و نامزد بهترین فیلم بلند شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «گردو» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی در جشنواره بین‌المللی فیلم شارجه نمایش داده شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شارجه جمعه ۲۳ مهرماه به کار خود پایان داد و برگزیدگان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «گردو» نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین فیلم بلند بود. این دوره جشنواره از ۱۸ تا ۲۳ مهرماه به صورت آنلاین برگزار شد.

آنا نعمتی، مهرنوش مقیمی، محسن عالم‌زاده، مهدی مرعشی، مریم نیک‌آیین، محمدمبین یوسفی، سیدرادین صمدی و فاطمه مجیبیان بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه فیلم را مارال سجادی و محمدرضا حاجی غلامی نوشته‌اند.

این فیلم داستان کودکی است که بابت گناهی که مرتکب شده احساس می‌کند دست‌هایش در حال سیاه شدن است و این موضوع همزمان با اختلاف پدر و مادرش و جدایی آنهاست. او در سفر به روستایی دورافتاده در کویر همراه با مادرش به بهانه تماشای خسوف وارد چالش پذیرفتن و باور این دو موضوع گناه و جدایی می‌شود.

همکاران این پروژه عبارتند از تهیه کننده: سیداحد میکاییل زاده، مدیر برنامه‌ریزی: محمدحسن یاسایی، دستیار کارگردان:، ولی اویسی، طراح صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی دربرزی، چهره پرداز: ساقی شاهمرادی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: علی تصدیقی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، موسیقی: محمدعلی نجف‌پور، طراحی و ترکیب صدا: طاهر پیشوایی، مدیر تولید: وحید مشاری، مدیر فیلمبرداری: رامین راستجو، تدوین: آرش تیمورنژاد و زهره صباغیان، عکاس: امید عابدی.

«گردو» پیش از این در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم لوکاس آلمان و فیلمون بلژیک حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم شارجه سینما و تئاتر جشنواره بین المللی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر