Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:08:33 GMT

خودروی سرقتی به دست صاحبش رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۶۶۷

رییس بازرسی پلیس راهور فاتب از دستگیری سارق خودرو در حین سرقت توسط عوامل منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب خبر داد و گفت: سارق خودروی پراید که در حین تردد در شهرک ولیعصر بود پس از آنکه از خودروی مسروقه استعلام به عمل آمد قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران راهور منطقه ۱۸ دستگیر و تحویل عوامل کلانتری شد.

به گزارش میزان، به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: تیم گشتی منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی در محدوده شهرک ولیعصر مشاهده مینمایند که خودروی سواری پراید به صورت مشکوک در حال تردد در این مسیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عوامل گشتی منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب از پلاک این خودرو استعلام به عمل آورده و متوجه سرقتی بودن آن می‌شوند و بلافاصله و به سرعت و قبل از آنکه سارق متواری گردد خودرو را متوقف و در یک اقدام سریع وی را درون خودرو دستگیر می‌نمایند.

داور جمال گفت: وی ابتدا از ارایه مشخصات ممانعت به عمل می‌آورد، ولی چون راهی برای فرار وجود نداشت و از دو طرف توسط خودرو‌های گشتی پلیس راهور فاتب محصور شده بود راهی جز نشستن تا آمدن عوامل کلانتری و تحویل به مراجع قضایی برایش باقی نمانده بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و رسیدن عوامل کلانتری شهرک ولیعصر در محل سرقت این سارق به همراه تنظیم صورتجلسه‌ای جهت سیر مراحل قانونی تحویل این عوامل گردید تا این خودرو هرچه سریع‌تر به دست صاحبش برسد.

داور جمال ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری این سارق، به شهروندان توصیه کرد هنگام رویت چنین مواردی و به منظور حفظ اموال شهروندان و دستگیری سارقان در اولین فرصت قبل از اقدام به هر کاری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند تا همکاران بنده بتوانند در اولین لحظات خود را به محل برسانند و اقدامات پلیسی خود را انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین خودرو سرقتی صاحب ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین پلیس راهور فاتب منطقه ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، گفت : پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودرو‌های رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودرو‌های فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات