Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین مراسم گرامیداشت روز و هفته ملی پارالمپیک امروز شنبه در محوطه باز آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک همراه با سیدرضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تکواندو، پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز و ورزشکارانی همچون زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک در رشته تیر و کمان از شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان مراسم روز ملی پارالمپیک، ورزشکاران معلول در رشته‌های مختلف مانند والیبال نشسته، وزنه برداری، تنیس روی میز، دوچرخه سواری و … به صورت نمادین برگزارکننده رقابت‌های خود بودند.

همچنین در این مراسم تعدادی از ورزشکاران شرکت کننده رژه رفتند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک وزیر ورزش و جوانان پارالمپیک حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ملی پارالمپیک رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود