Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:15:41 GMT

۲۴۲ اثر به جشنواره شعر آیینی استان سمنان رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۹۸۸۳

۲۴۲ اثر به جشنواره شعر آیینی استان سمنان رسید

به گزارش ایرنا، مجتبی نیک‌سرشت روز شنبه به رسانه ها گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ دومین دوره‌ جشنواره شعر آیینی استان سمنان در گرمسار، کار داوری آثار آغاز شد.

وی یادآور شد: در این دوره ۲۴۲ اثر از ۸۸ شاعر در دبیرخانه ثبت شد و به مرحله‌ داوری رسید.

نیک سرشت با بیان اینکه آثاری از استان‌های دیگر نیز به دبیرخانه‌ جشنواره رسیده است که به علت استانی بودن جشنواره در روند داوری قرار نمی‌گیرند، افزود: امید است با منطقه‌ای شدن این جشنواره شعر آیینی در دوره‌ بعد، پذیرش آثار بیشتری به ویژه از استان‌های همجوار میسر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین جشنواره استانی شعر آیینی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجمن شعر و ادب گرمسار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار و موسسه خط سپید کاغذ، پنجم آبان با معرفی برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غزل گرمسار شعر سپید ادبیات فارسی شعر ادبیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غزل سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غزل گرمسار شعر سپید ادبیات فارسی شعر ادبیات شعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان