Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس باید امشب و در ریاض عربستان به مصاف الهلال برود و دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر این تیم را برگزار کند. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف خود می‌روند که غایب شاخصی در این دیدار ندارند و نفرات اصلی تیم آماده دیدار هستند.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و در خط دفاع هم فرشاد فرجی زوج جدید جلال حسینی است که پس از جدایی کنعانی زادگان به ترکیب اصلی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت راست سیامک نعمتی بازی خواهد کرد و سمت چپ از سعید آقایی به میدان می‌رود.

دو هافبک دفاعی احتمالی سرخپوشان میلاد سرلک و رضا اسدی هستند و با توجه به اینکه کامیابی‌نیا به تازگی از بند مصدومیت رها شده احتمالا از ابتدا در زمین حضور نخواهد داشت.

مهدی ترابی و امید عالیشاه متمایل به کناره‌ها بازی می‌کنند و در خط حمله پس از جدایی مغانلو این وحید امیری است که زوج عیسی آل کثیر را تشکیل می‌دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال:

حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، رضا اسدی، میلاد سرلک، امیدعالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و وحید امیری.

 

 

ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال ترکیب احتمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد