Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:50:34 GMT

اورا: از اهدای توپ طلا به مسی خسته شده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۳۳۵

اورا: از اهدای توپ طلا به مسی خسته شده‌ام

پاتریس اورا، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، از این که لیونل مسی هر سال جایزه توپ طلا را دریافت کند، خسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال مانند همیشه در اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود و این مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن نیز جز مدعیان اصلی دریافت این جایزه قرار دارد که دلیل اصلی آن قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا پس از 28 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی آخرین توپ طلا را که در سال 2019 اهدا شد به خود اختصاص داد و این در حالی است که این مراسم سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

این بازیکن 34 ساله در حالی جز مدعیان اصلی کسب این جایزه ارزشمند است که فصل چندان خوبی را در بارسلونا پشت سر نگذاشت و در نهایت نیز با اتمام قراردادش این تیم را ترک کرده و به پاری سن ژرمن ملحق شد.

 

 

پاتریس اورا معقتد است که اهدای توپ طلا به مسی بی‌عدالتی است و بازیکنانی چون جورجینیو و انگولو کانته گزینه‌های بهتری برای دریافت این جایزه هستند. او در این باره گفت:« از نظر من این توپ طلا برای کانته یا جورجینیو است. من از اهدای آن به مسی خسته شده‌ام. او پارسال چه افتخاری به دست آورد؟ درست است، کوپا آمه‌ریکا. اما با بارسلونا چه کار کرد؟»

با این حال افراد بسیاری نیز معتقد هستند که مسی باید هفتمین توپ طلایش را کسب کند. پوچتینو، سرمربی جدید این بازیکن در پی اس جی، در این باره گفت:« توپ طلا بدون شک باید به لیونل مسی برسد. اگر مربی او نبودم هم باز همین را می‌گفتم. من این سوال را با قلبم پاسخ دادم. همیشه چیزی را می‌گویم که حس می‌کنم. روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو گزینه‌های بعدی برای دریافت این جایزه هستند و باید در کنار او قرار بگیرند.»

پاری سن ژرمن توپ طلا پاتریس اورا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن توپ طلا پاتریس اورا لیونل مسی لیونل مسی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رساله دکتری مهشید طالبی صومعه‌سرایی عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی این واحد با عنوان بررسی جامعه‌شناختی ۵۰ سال حکمرانی آب در ایران و تأثیرات اجتماعی و سیاسی آن بر جامعه، با تمرکز بر طرح انتقال بین حوضه‌ای آب از سرشاخه کارون به فلات مرکز، حائز رتبه برتر در نخستین جایزه ملی قانون شد.

نخستین جایزه ملی قانون با هدف توجه و تقویت شأن قانون‌گذاری مجلس همراه با مشارکت فراگیر دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، موسسات علمی، پژوهشی و پژوهشگران، پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشکده شورای نگهبان و کانون وکلای دادگستری، در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمدباقر قالیباف در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

براساس این گزارش، مهشید طالبی صومعه‌سرایی در این رویداد «نشان ملی قانون» را از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. همچنین این رساله پیش از این نیز حائز رتبه دوم بخش بزرگسال جشنواره بین‌المللی فارابی شده و کتاب تالیفی از آن نیز به عنوان کتاب برتر در هفتمین جشنواره مهندسی و مدیریت آب ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در نخستین دوره آئین جایزه ملی قانون، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت از سوی مجلس شورای اسلامی دریافت شد. پس از دریافت آثار، داوری تخصصی از سوی استادان شاخص و صاحب‌نظر در ۳ محور تخصصی شامل محور حکمرانی، سیاسی و حقوقی، محور زیربنایی، امور تولیدی و اقتصادی و محور اجتماعی، فرهنگی و مدیریت در چهار قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و گزارش، صورت پذیرفت. همچنین در چهار محور اجرایی و حاکمیتی شامل تصویب، اجرا، نظارت و تبعیت از قانون، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد