Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@03:06:22 GMT

شروع قطعی لیگ‌ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۳۳۷

شروع قطعی لیگ‌ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران

به گزارش ایسنا، از اواخر سال ۹۸ بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت حضور تماشاگران ایرانی روی سکوی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی رقم خورد و این ممنوعیت تاکنون در مورد ورزشگاه های سالنی و غیرمسقف در ایران ادامه دارد و هرچند به نظر می‌رسید ۲۰ مهر با حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی از سری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی شاهد پایان این مساله باشد و پس از آن حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال را همزمان با شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قطعا بدون حضور تماشاگران شروع می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا در صورت بهبود اوضاع و صدور مجوز از سوی مراجع ذی‌ربط شاهد حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور باشیم، هرچند در این رابطه زمان دقیقی برای بازگشت تماشاگران مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، ‌طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰  ۲۷ مهر ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

 

منبع: الف

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال حضور تماشاگران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود