Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:26:56 GMT

جمله جنجالی رونالدو به سرمربی منچستر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۰۶۸۸

جمله جنجالی رونالدو به سرمربی منچستر

اوله گونار سولسشر در دیدار هفته هفتم لیگ برتر برابر اورتون تصمیم گرفت که به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن کار را از روی نیمکت آغاز کرد. هرچند او در نیمه دوم به زمین آمد اما توانست کار زیادی از پیش ببرد و در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

این اقدام سرمربی نروژی ناباوری و اعتراض بسیاری را به دنبال داشت که معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می‌توانست شرایط را برای یونایتد به شکل دیگری رقم بزند و به نظر می‌رسد که این بازیکن پرتغالی نیز از نیمکت نشینی چندان راضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد به سان گفت:« رونالدو از این که در این بازی نیمکت نشین بسیار ناامید و ناراحت است. اوله فکر می‌کرد که او پس از دیدار برابر ویارئال خسته است، بنابراین تصمیم گرفت که او را در اوایل نیمه دوم به زمین بازی بفرستد. اما کریستیانو به این مربی گفت که هروقت آماده بازی نباشد به او می‌گوید و می‌خواهد در تمامی بازی‌های برگزار شده در لیگ در زمین حضور پیدا کند. رونالدو همچنین به او گفته که به اینجا آمده تا قهرمان شود و یونایتد باید مهم‌ترین بازیکنانش را در تمامی دیدارها به کار بگیرد.»

بازی مقابل اورتون پس از پیروزی ۱-۲ برابر ویارئال در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آمد. یونایتد بازی اول مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان را با نتیجه ۱-۲ برابر یانگ بویز واگذار کرده بود و در این بازی نیز در آستانه کسب تساوی ۰-۱ قرار داشت اما رونالدو مانند همیشه نجات بخش تیمش شد و در وقت‌های تلف شده گل پیروزی بخش آنها را در اولدترافورد به ثمر رساند.

این بازیکن در بازی مقابل اورتون در دقیقه ۵۷ به جای ادینسون کاوانی وارد زمین شد و پس از سوت پایان بازی در حالی که با عصبانیت با خودش صحبت می‌کرد وارد تونل شد تا به سوی رختکن برود. انتشار این تصاویر باعث شد تا فشارها و انتقادات از سولسشر بیش از پیش شود و حتی فرگوسن نیز نسبت به استفاده نکردن از این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان دهد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!