Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان رقابت‌های ملی و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی در تمامی قاره‌ها جدید‌ترین رنکینگ فیفا اعلام شد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال کشورمان مانند ماه گذشته در رتبه اول آسیا قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته گذشته در ۲ مسابقه خود ابتدا مقابل امارات پیروز شده و پس از آن مقابل تیم ملی کره جنوبی به تساوی رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ با نمایش درخشان خود، اکنون در رتبه ۲۲ رنکینگ جهانی قرار دارند.

در میان تیم‌های آسیایی ژاپن با ۲ پله سقوط به رتبه ۲۸ رسید. استرالیا نیز با ۲ پله سقوط در رده ۳۴ قرار گرفت و کره جنوبی با یک پله سقوط در رده ۳۵ جهان قرار گرفت تا ۴ تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا به این شکل مشخص شده باشند.

تیم ملی فوتبال بلژیک با وجود ۲ شکست در لیگ ملت‌ها همچنان رده نخست را حفظ کرده و بالاتر از برزیل و فرانسه در صدر قرار گرفته است.

رده بندی ۱۰ تیم برتر جهان به این شرح است:

۱- بلژیک ۲- برزیل ۳- فرانسه ۴- ایتالیا ۵- انگلیس ۶- آرژانتین ۷- اسپانیا ۸- پرتغال ۹- مکزیک ۱۰- دانمارک

بیشتر بخوانید  

صعود یک پله‌ای تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا و صدرنشینی بلژیک در جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد