Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:58:06 GMT

طرح هادی روستای ماسن بیرجند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۱۳۲۸

طرح هادی روستای ماسن بیرجند افتتاح شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این طرح عمرانی روستایی گفت: ۴۴۴ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستای ماسن هزینه شده که ۱۹۴ میلیون تومان آن اعتبار ملی و مابقی استانی بوده است.

"قاسم تنها" عملیات اجرایی طرح هادی روستای ماسن را شامل اجرای سه هزار متر مربع سنگفرش معابر و جاده‌سازی، سه هزار و ۶۵۰ متر مربع آسفالت معابر، ۳۳۵ متر اجرای کانیوو سنگی و ۱۸۰ متر جدول‌گذاری معابر اعلام کرد و افزود: ۵۰ متر دیوار آجری، هشت متر مربع رواق، ۱۲ مورد ساماندهی و ایجاد فضای سبز، ۱۸ مورد پیرنشین و مبلمان روستایی، ۱۰۰ متر رخ بام یک واحد سقاخانه و ۱۴۰ متر مربع ساماندهی اطراف حسینیه و پارک محله از دیگر اقدامات انجام شده در روستای ماسن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تملک ۱.۲ هکتار زمین در این روستا گفت: تاکنون ۴۲ پرونده برای صدور سند مالکیت در این روستا تشکیل شده که برای ۴۰ فقره سند صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی به اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستا ماسن اشاره کرد و افزود: ۲۱ واحد با استفاده از تسهیلات تاکنون بازسازی شده که ۱۸ مورد در مرحله پایان کار، سه واحد در مرحله سفت‌کاری و پنج واحد نیز از کمک‌های بلاعوض استفاده شده است.

همچنین ۴۱ هزار و چهارصد مین واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی خراسان جنوبی امروز در روستای ماسن به بهره‌برداری رسید.

توسعه طرح هادی، پوشش تلفن همراه، دریافت شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما، کمک به کشاورزان، مرمت قلعه تاریخی، ایجاد پایگاه‌های بهداشتی و روکش آسفالت جاده از درخواست‌های مردم روستای ماسن بود که توسط دهیار مطرح شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز (شنبه) با سفر به خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان حضور یافت و با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار هم به‌طور جداگانه دیدار کرد.

بازدید و افتتاح طرح‌های عمران روستایی از دیگر برنامه‌های اکبر نیکزاد در این سفر است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی توسعه روستایی مسکن پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی توسعه روستایی بنياد مسكن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی توسعه روستایی مسکن خراسان جنوبی بنیاد مسکن طرح هادی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند