Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است تعداد خارجی های لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد اجازه دهد تیم ها از بازیکنان خارجی بیشتری استفاده کنند.

به گزارش طرفداری، یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان هفته گذشته از چراغ سبز کنفدراسیون آسیا برای افزایش تعداد سهمیه حضور بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «اسپورت» امارات از 3 سناریوی AFC برای افزایش سهمیه باشگاه ها در جذب بازیکنان خارجی در این دیدارها پرده برداشت.

سناریوی اول این است که افزایش سهمیه از 3+1 (3 خارجی و یک آسیایی) به 5+1 (5 خارجی و یک آسیایی) صورت گیرد ولی قبل از آغاز مسابقات، سهمیه 3+1 خود را به صورت قطعی مشخص کنند.

سناریوی دوم این است که سهمیه 3+1 به 5+1 افزایش یابد اما در هر بازی به صورت متغیر بازیکنان خارجی به شکل 3+1 به میدان بیایند.

سناریوی سوم که کاملا به ضرر باشگاه های فوتبال ایران در این شرایط اقتصادی است، حضور بی قید و شرط 6 لژیونر خارجی برای هر باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا است.

البته باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان، کدام مورد را اجرایی خواهد کرد.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان خارجی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود