Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:29:40 GMT

آغاز تغییر معاونان سازمان بورس و اوراق بهادار

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۱۸۳۵

آغاز تغییر معاونان سازمان بورس و اوراق بهادار

به گزارش روز شنبه ایرنا، «مجید عشقی»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی احکامی جداگانه با توجه به تغییر اعضای هیأت مدیره، سه نفر از معاونان این سازمان را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادر شده، علیرضا ناصرپور به عنوان معاون نظارت بر نهادهای مالی، حسن فرج زاده به سمت معاون اجرایی، مهرداد مسعودی فر به عنوان معاون حقوقی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هفته‌ها گمانه زنی، در نهایت اعضای جدید شورای عالی بورس در روز چهارشنبه گذشته «مجید عشقی» را به عنوان رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب کردند. وی جایگزین  «محمدعلی دهقان دهنوی» شد.

به دنبال انتخاب نهایی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار شامل مجید عشقی، محسن خدابخش، علیرضا ناصرپور، حسن فرج زاده و مهرداد مسعودی‌فر توسط شورای عالی بورس منصوب شدند.

در جلسه هفته گذشته هیات وزیران،  سید موسی فیض فلاح شمس، علی سعیدی و احمد شعبانی به عنوان سه خبره مالی شورای عالی بورس انتخاب شدند، در این جلسه همچنین رسول سعدی به عنوان خبره بورس کالا و علی امامی میبدی به عنوان خبره بورس انرژی تعیین شده بودند.

برچسب‌ها بازار سهام مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار فرابورس ریزش شاخص بورس شورای عالی بورس رشد شاخص بورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار سهام مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار فرابورس بازار سهام مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار فرابورس ریزش شاخص بورس شورای عالی بورس رشد شاخص بورس بورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار شورای عالی بورس مجید عشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رییس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رییس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

کد خبر 6096858

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳