Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:20:21 GMT

«تعارض» راهی ایتالیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۲۲۶۶

«تعارض» راهی ایتالیا می‌شود

فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی که با نام (ریست) به جشنواره های خارجی عرضه شده است، راهی ایتالیا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «تعارض» (ریست) به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت، اکنون در حضور بین‌المللی‌اش به بخش اصلی و مسابقه چهارمین جشنواره Festival del Cinema di Castel Volturno ایتالیا راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره  با هدف حمایت از فیلم‌ها و فیلمسازان مستقل ایجاد شد که  در آن سینما نه تنها در جنبه هنری و فرهنگی خود، بلکه به‌عنوان حرفه و فرصت‌های شغلی نیز  ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که این جشنواره در سال های اخیر توسط برخــی از معتبرترین کارگردانان ایتالیایی  انتخاب و مورد توجه قرار گرفته است.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایى هستند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه برگزار شد/ سیاست‌های انجمن سینمای جوانان در دوره جدید تغییر نمی‌کند"گلدن گلوب" 9 ژانویه 2022 برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایزه های سینمایی فیلم سینمای ایران جایزه های سینمایی فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • خون شریک ۲ + فیلم