Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: هشتمین نشست نقد رأی با موضوع بزه تغییر کاربری برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - حسین دهقانی فیروز آبادی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد با اشاره به برگزاری مستمر جلسات نقد رای در استان بیان کرد: نشست‌های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط‌های علمی و دانشگاهی و با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون آراء صادره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هشتمین نشست نقد رأی در استان با همکاری دانشگاه علم و هنر با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.
دهقانی تصریح کرد: این نشست با موضوع بزه تغییر کاربری به عنوان یکی از موضوعاتی که حجم بالایی از پرونده‌ها را در مجموعه دستگاه قضا استان به خود اختصاص داده است برگزار می‌شود.
وی افزود: هشتمین نشست مجازی نقد رأی با حضور قضات صادر کننده رای در مرحله بدوی و تجدید نظر، هیئت داوران متشکل از قاضی بازنشسته، عضو هیئات علمی دانشگاه و یکی از مستشاران محاکم تجدید نظر استان برگزار می‌شود.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: هشتمین نشست نقد رای پنجشنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۱ برگزار و علاقه مندان می‌توانند به صورت میهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd در این همایش شرکت کنند.
دهقانی تصریح کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق صفحه عدلیه یزد ۲ در فضای مجازی به نشانی @adlieh_yazd۲ در این نشست شرکت نمایند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد اظهار داشت: از جامعه حقوقی استان دعوت می شود تا با ارائه دیدگاهها، ایده ها، انتقادات، نظرات و اندیشه‌های خود رونق بخش این همایش باشند.   بیشتر بخوانید: برگزاری چهارمین نشست نقد رای استان کرمان در سال جاری   انتهای پیام/ برچسب ها: تبادل نظر دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تبادل نظر دستگاه قضایی یزد هشتمین نشست نقد برگزار می شود نقد رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر