Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است که در صورتی که تیمش پیشرفت کند و تمام بازیکنان در دسترس باشند، می توانند فاتح لیگ شوند.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل والنسیا حاضر شد و در مورد این دیدار، وضعیت آگوئرو و دمبله و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رونالد کومان در این کنفرانس خبری گفت:

انتظار دیداری سخت را داریم چون والنسیا همیشه تیمی رقابت طلب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در خط دفاعی پیشرفت کنیم. ما در خانه بازی می کنیم و باید بازی را ما تعیین کنیم، خطرساز باشیم و پیروز شویم. بازی بسیار مهمی است. اولین بازی پیش رو، مهم ترین است. ما در این هفته بازی هایی داریم و در لیگ قهرمانان باید در دو بازی مقابل دینامو کیف، هر شش امتیاز را کسب کنیم اما الان من فقط به فردا فکر می کنم. بازی چهارشنبه یک رقابت دیگر است. این هفته می تواند هفته جالبی باشد.

خوان لاپورتا؟ من همیشه سعی می کنم آرام باشم، با این که چنین کاری آسان نیست. مهم این است که انرژی خود را صرف چیزی کنی که روی آن کمی کنترل داری یعنی تمرین، بهبود مسائل و آماده سازی برای بازی ای که باید در آن پیروز شویم. چیزی که محسوب می شود امتیازات و بازی هایی که در آن پیروز می شوی، است. من عادت کرده ام که همیشه صحبت های زیادی در مورد آینده من وجود داشته باشد. نیازی نیست نگران من باشید. بارسلونا یک باشگاه بزرگ است و همیشه مسائلی با سرمربی وجود دارد. من به این موضوع عادت دارم. رئیس از من دفاع و حمایت کرده است و مسائل همان طور که بوده، باقی مانده است اما هر سرمربی ای برای ادامه کار به پیروزی در بازی ها نیاز دارد.

آگوئرو؟ سرخیو پیشرفت زیادی کرده است. او در بازی دوستانه اخیر ما 25 دقیقه بازی کرد. کم کم او دقایق بیشتری بازی خواهد کرد. خواهیم دید که آیا او در لیست تیم قرار می گیرد یا خیر. او بازیکنی فوق العاده و باکیفیت است و در محوطه جریمه نقش کلیدی دارد. شرایط او به زودی بهتر خواهد شد. دمبله؟ او بسیار خوب کار می کند تا بتواند همراه تیم باشد. او هنوز به کمی زمان نیاز دارد اما در تمرینات حضور کامل دارد، اگر چه باید چیزهایی را بهبود دهد تا بتواند همراه تیم باشد. من نمی دانم که او به بازی مقابل رئال مادرید می رسد یا خیر. سکونشینی دمبله در صورت عدم تمدید قرارداد؟ این مسئله به باشگاه مربوط است.

پدری؟ خوشحالیم که او قراردادش با ما را تمدید کرده است چون مهم است که بهترین بازیکنان را در تیممان داشته باشیم. آنسو فاتی؟ فردا تصمیم خواهیم گرفت که او فیکس باشد یا خیر. وضعیت او هر روز بهتر از قبل می شود اما او مدت زمان زیادی دور از میادین بوده است و چنین چیزی در دو هفته جبران نمی شود. این موضوع قطعی است که او قادر نخواهد بود در طول یک هفته سه بازی کامل انجام دهد. باید انتخاب کنیم. گاوی؟ او نشان داده که بر خلاف سن کمش، می داند چگونه بازی کند. وقتی به او فرصتی می دهی، همان طور که من و همچنین لوئیز انریکه این کار را کردیم و او از آن فرصت بهره می برد، این خوب است. بازیکنان جوان آینده باشگاه هستند و باید با دادن فرصت، به آن ها کمک کنیم.

برای گرفتن بهترین عملکرد از تیم، باید تمام بازیکنان خود را در اختیار داشته باشید. ما می دانستیم که در خط حمله بازیکنانی را در اختیار نداریم و کم کم آن ها به جمع ما بر خواهند گشت اما آن ها هنوز در بهترین شرایط جسمانی شان نیستند. تیم بسیار متعهد است. هواداران؟ در تمام بازی هایی که ما در خانه انجام داده ایم، جمعیت با تیم ما رفتار فوق العاده ای داشته است. من شکایتی در این مورد ندارم.این محیطی متفاوت از آن چیزی است که به آن عادت کرده ایم. چیزی که خوب است، این است که مردم همراه ما بوده اند.

 لنگله؟ او به دلایل فنی بازی نمی کنم، اگر چه این حقیقت دارد که او دچار ناراحتی هایی بوده که مانع از عملکرد خوب او در تمرینات شده است. او بازیکنی جدی است که همیشه با بیشترین توان خود تلاش می کند تا به تیم کمک کند. او باید منتظر فرصتش باشد و وقتی آن فرصت فرا رسید، از آن بهره ببرد. بوسکتس؟ او در دو بازی با تیم ملی در لیگ ملت های اروپا، عملکرد فوق العاده ای داشته است. ما می دانیم او چه کیفیتی دارد و به عنوان یک تیم چگونه باید به او کمک کنیم. وقتی پای فشار روی تیم مطرح است، نمی توان بارسا را با تیم ملی مقایسه کرد. این متفاوت است. ما باید فشرده و نزدیک به هم بازی کنیم تا باعث راحتی او شویم.

دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. گذشته اهمیتی ندارد. همه لحظات خوب و بیش از آن لحظات پیچیده ای داشته اند. باید جایی انرژی خود را صرف کنی که تاثیر داشته باشد، در کنار بازیکنان باشی و به خوبی برای بازی ها آماده شوی. این مهم تر از باقی چیزهاست. این درست است که کم کم با تغییراتی که داشته ایم، تیمی را که داریم در اختیار خواهیم داشت و باید بازیکنانی را پیدا کنیم که باعث پیشرفت تیم می شوند اما حقیقت این است که ما در مورد مصدومیت ها بدشانس بوده ایم. اگر پیشرفت کنیم، تیمی داریم که می تواند در فتح لیگ به ما کمک کند.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! کارشناس عربستانی: پیش بینی نتیجه بازی امشب؟ با 5 گل پرسپولیس را می بریم! محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! بارسلونا تمایلی برای بازگرداندن دنی آلوز ندارد اتومبیل لوچانو اسپالتی در شهر ناپل به سرقت رفته است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت تیمش در آستانه بازی با رئال مادرید در در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در مورد در اختیار داشتن لایمر و دلیخت برای بازی فردا نمی‌توانم بگویم که صد درصد آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها هنوز دارند تست‌های نهایی را پشت سر می‌گذارند. اوضاع لایمر اما نسبت به ماتیس و اوپامکانو بهتر به نظر می‌رسد. باید چند ساعت دیگر صبر کنیم و بعد ببینیم آنها در تمرین چطور خواهند بود.

وی همچنین در تمجید از سرمربی رئال مادرید که سابقه هدایت بایرن مونیخ را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، اظهار داشت: کارهایی که آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی برای فوتبال انجام داده، فوق‌العاده است. او یک اسطوره است اما همچنان مؤدب و فروتن است که این فوق‌العاده است. کارلتو در آستانه به ارمغان آوردن یک قهرمانی دیگر در لالیگا برای رئال است و تیمش را هم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسانده است.

سرمربی بایرن تصریح کرد: ما در تقابل با رئال مادرید به تاکتیک‌ها و البته شانس نیاز ئداریم. ما به ترکیب این دو و تعادل تیمی خوبی نیاز داریم. بازیکنان برنامه و ایده می‌خواهند و در کنارش به آزادی عمل و البته شانس نیاز دارند. برای شکست دادن رئال مادرید به این پکیج نیاز است.

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

توخل در ادامه تأکید کرد: بازی نیمه‌نهایی کمی حس فینال را دارد و نگرش من این است که ترکیبی شبیه به ترکیب فینال را روانه این بازی خواهم کرد. اگر چهار بازیکن مصدوم ما به بازی فردا نرسند، این عدد بزرگی است اما ما هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد در بازی فردا انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم و در آنجا قهرمانی را از آن خود کنیم. ما آماده‌ایم و اعتماد به نفس بالایی داریم. شکست آرسنال مهم بود و حالا باید با رئال مادرید مصاف کنیم.

وی در خصوص هافبک انگلیسی رئال مادرید که در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر شده، گفت: بلینگام بازیکن برجسته‌ای است که از پیشرفت شگفت‌انگیزش لذت می‌برد. این کار را تنها با شخصیتی بزرگ می‌توان انجام داد. جود بازیکنی کلیدی برای بایرن است و ما سعی خواهیم کرد تا راهکارهایی برای مهار او و دیگر بازیکنان رئال پیدا کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اظهارنظرهای اخیر اولی هوینس که به نوعی توانایی او برای کار با بازیکنان جوان را زیرسؤال برده بود، خاطرنشان کرد: موضوع از نظر من مختومه است و نمی‌خواهم اظهارنظر بیشتری در این خصوص کنم. تمرکز من تنها روی بازی فردا است.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید