Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@01:59:04 GMT

درخشش سنگبال در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۲۸۰۷

درخشش سنگبال در آلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سنگبال، این فیلم کوتاه ساخته آمین صحرایی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، کاندید جایزه بزرگ بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم هانوفر آلمان شد.

این فیلم از بین سه هزار و ۳۰۰ فیلم انتخاب شده است و به نمایندگی از ایران با فیلمسازان ۳۲ کشور دیگر از جمله آمریکا، کانادا، بلژیک، روسیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و. رقابت خواهد کرد. جشنواره فیلم هانوفر هر سال با هدف کشف استعدادهای جدید در جهان برگزار می‌شود و امسال فیلم‌های منتخب از ۲۲ تا ۲۸ نوامبر به رقابت در این جشنواره آلمانی خواهند پرداخت.

فیلم سنگبال به نویسندگی و کارگردانی آمین صحرایی پیش از این برنده جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی شده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین فیلمنامه دارالفنون جشنواره جهانی فیلم فجر اشاره کرد. داستان فیلم ‌کنایه از انسان‌هایی‌ست که بال‌های‌شان در کودکی‌ چیده شده است و راهی برای پرواز ندارند.

این فیلم با بازی افشین غیاثی، پرستو قائد رحمت، حسن خان حسینی و روژینا میرسید در لوکیشن‌هایی واقع در محله پامنار تهران فیلمبرداری شده  است.

کد خبر 632320 برچسب‌ها فیلم کوتاه سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی