Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌ های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبریک هفته نیروی انتظامی به همه خدمتگزاران و غیور مردان ناجا در سراسر کشور اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد خود در ماموریت ها و انجام وظایف سازمانی و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یک سازمان مقدس و ارزشمندی است که جایگاه و اهمیت ویژه‌ ای دارد به‌ طوری‌ که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ ای عزیز مدظله العالی در سخنان اخیرشان فرمودند «نیروی انتظامی یکی از ستون‌ های استوار امنیت در کشور است».

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، کارکنان نیروی انتظامی را حافظان امنیت و آرامش مردم عنوان و بیان کرد: امروز در زمینه برقراری امنیت داخلی کشور که به‌ طور عمده بر عهده پلیس و در گرو همکاری دیگر سازمان‌ هاست نیز به‌ طور جهادگونه کار و تلاش شبانه‌ روزی می‌ شود.

کرمی با بیان این‌که هفته ناجا فرصتی برای رشد و بهبود عملکرد نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی، سازمانی جامعه محور است و همه اهداف و اقدامات پلیس در راستای رضایت مندی و احساس آرامش مردم شریف ایران اسلامی است.

وی مردم را به‌ عنوان سرمایه‌ های اجتماعی پلیس، پشتوانه‌ ای مستحکم و فعال خواند و خاطرنشان کرد: آنچه می‌ تواند ما را در سنجش سطح امنیت در رابطه با مأموریت‌ ها یاری دهد، میزان علاقه‌ مندی و میل به همکاری مردم با پلیس است.

برچسب‌ها هفته ناجا یگان ویژه ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ناجا یگان ویژه ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا هفته ناجا یگان ویژه ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد