Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان خواستار تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستاییان به منظور افزایش میانگین پوشش واکسیناسیون شد.

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۴ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه روند سرعت واکسیناسیون در خوزستان نسبتا خوب است، اظهار کرد: باید بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده واکسیناسیون به اتمام برسد تا آمادگی ورود به زندگی و فعالیت عادی در بخش‌های مختلف را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهرستان‌هایی که در واکسیناسیون کند عمل می‌کنند باید سرعت کار را بیشتر کنند و بیش از این، کندی حرکت را ادامه ندهند؛ این موضوع در ارزیابی مدیریت‌ها لحاظ می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: میزان پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها بهتر شده و عقب‌ماندگی‌ها را به صورت نسبی جبران کردند که باید این سرعت کار ادامه یابد.

خلیلیان با بیان اینکه تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی باید با جدیت دنبال شود، افزود: امیدوارم با تشکیل این قرارگاه، واکسیناسیون روستایی به بهترین شکل انجام شود و میانگین پوشش واکسیناسیون در استان خوزستان افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم بر حمایت و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی، گفت: نباید اجازه داده شود احیانا روند کار کند شود یا اقدامات سرعت‌گیر اجرا شوند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دستگاه‌ها باید توسعه خدمات غیرحضوری را جدی بگیرند. تجربه خوبی در بخش‌هایی داشتیم که می‌توان آن را به سایر بخش‌ها تعمیم داد. در حال حاضر در دنیا ارائه خدمات غیرحضوری در دستور کار است و با توجه به شرایط کرونا، باید این موضوع را به فرصت تبدیل کنیم و با توسعه زیرساخت‌ها، خدمات غیرحضوری در استان خوزستان تقویت شود.

وی افزود: مراسم ۱۳ آبان نیز باید با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران استاندار خوزستان خدمات غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها