Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@13:29:56 GMT

گرانفروشی میوه به سبک شرکت های بسته بندی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۳۲۰۵

گرانفروشی میوه به سبک شرکت های بسته بندی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اسدالله کارگر درباره عرضه میوه و محصولات صیفی بسته بندی شده در خواربار فروشی و سوپر مارکت ها با قیمت‌های گزاف گفت: اخیراً به موردی برخورد کردم که یک کیلوگرم سیب زمینی بسته بندی شده را به قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه می‌کرد در حالی که قیمت سیب زمینی بین ۵۵۰۰ تا نهایتاً در بهترین نوع، ۷,۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز عرضه کننده این محصول عنوان می‌کرد که شرکت این محصولات را بسته بندی و پخش می‌کند، افزود: مشخص نیست کدام شرکت اقدام به چنین کاری کرده و این اقدام به هیچ عنوان قابل قبول نیست و گرانفروشی محض است.

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه چنین شرکت‌هایی مورد تأیید اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی نیست، گفت: برخی افراد با اجاره واحدهایی اقدام به بسته بندی و توزیع میوه و صیفی جات با قیمت‌های گزاف و بازار را نیز دچار اختلال می‌کنند همچنین شرکت‌هایی هم که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند اما پروانه کسب ندارند، مورد تأیید ما نیستند چرا که کنترلی روی کار آنها وجود ندارد.

کارگر اضافه کرد: فقط یک شرکت که در فضای مجازی فعالیت می‌کند از اتحادیه پروانه کسب دریافت کرده و روند دریافت مجوز و پروانه کسب برای سایرین نیز تسهیل شده و هر کس بخواهد می‌تواند به راحتی مجوز دریافت وفعالیت کنند.

پربیننده ترین قیمت گوجه ۴ برابر شد قزل‌آلا هم با سفره مردم خداحافظی کرد موز هندی در راه ایران همکاری تشکل‌ ها در کاهش ۱۰درصدی قیمت لبنیات/ با افزایش ۵۰درصدی قیمت‌ ها، این کاهش دردی از مردم دوا می کند؟ جزییاتی از فساد چند صدمیلیون‌ دلاری دولت روحانی در واردات نهاده دام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت میوه بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)